Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing 1 (3MG217)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG217 - Marketing 1, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Marketing, marketingová koncepce a tržní orientace 2. Marketingové mikroprostředí a makroprostředí 3. Marketingový výzkum 4. Segmentace a targeting 5. Značka a brand positioning 6. Marketingový mix: produkt 7. Marketingový mix: cena 8. Marketingový mix: komunikace 9. Marketingový mix: dostupnost 10.Marketingové plánování 11.Role marketingu ve firmě

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti umět: - vysvětlit, co je to marketing, marketingová koncepce a tržní orientace; - popsat základní faktory marketingového prostředí; - vytvořit jednoduchou analýzu PEST (pro danou situaci); - navrhnout vhodnou formu marketingového výzkumu (pro danou situaci); - vysvětlit podstatu segmentace a navrhnout vhodná segmentační kritéria (pro danou situaci); - vysvětlit, co je to hodnota značky, brand positioning a brand image; - navrhnout vhodný positioning značky (pro danou situaci); - vysvětlit základní strategie marketingového mixu; - navrhnout vhodný komunikační mix (pro danou situaci); - vytvořit jednoduchý marketingový plán.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKARLÍČEK, M.Základy marketingu.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4208-3ZKOTLER, P. -- NOVÝ, V.Moderní marketing : 4. evropské vydání.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1545-2DRUSSELL, E.The fundamentals of marketing.Lausanne:AVA Academia, 2010.978-2-940373-72-7DKOZEL, R.Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti.Praha:Grada, 2006.80-247-0966-XDKARLÍČEK, M. -- KRÁL, P.Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu.Praha:Grada Publishing, 2011.978-80-247-3541-2DKOUDELKA, J.Segmentujeme spotřební trhy.Praha:Professional Publishing, 2005.80-86419-76-2DAAKER, D A.Brand building : budování obchodní značky.Brno:Computer Press, 2003.80-7226-885-6DSOLOMON, M R.Consumer behavior : buying, having, and being.Boston:Pearson, 2013.978-0-273-76731-2

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.

Vyučující

Ing. Jitka Černá, Ph.D.Ing. Olga Horová, Ph.D.doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.Ing. Markéta Procházková, Ph.D.Mgr. Radek Tahal, Ph.D.Ing. Oldřich Vávra, CSc.