Předmět Marketing 1 (3MG217)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG217 - Marketing 1, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Marketing, marketingová koncepce a tržní orientace 2. Marketingové mikroprostředí a makroprostředí 3. Marketingový výzkum 4. Segmentace a targeting 5. Značka a brand positioning 6. Marketingový mix: produkt 7. Marketingový mix: cena 8. Marketingový mix: komunikace 9. Marketingový mix: dostupnost 10.Marketingové plánování 11.Role marketingu ve firmě
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti umět: - vysvětlit, co je to marketing, marketingová koncepce a tržní orientace; - popsat základní faktory marketingového prostředí; - vytvořit jednoduchou analýzu PEST (pro danou situaci); - navrhnout vhodnou formu marketingového výzkumu (pro danou situaci); - vysvětlit podstatu segmentace a navrhnout vhodná segmentační kritéria (pro danou situaci); - vysvětlit, co je to hodnota značky, brand positioning a brand image; - navrhnout vhodný positioning značky (pro danou situaci); - vysvětlit základní strategie marketingového mixu; - navrhnout vhodný komunikační mix (pro danou situaci); - vytvořit jednoduchý marketingový plán.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKARLÍČEK, M.Základy marketingu.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4208-3ZKOTLER, P. -- NOVÝ, V.Moderní marketing : 4. evropské vydání.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1545-2DRUSSELL, E.The fundamentals of marketing.Lausanne:AVA Academia, 2010.978-2-940373-72-7DKOZEL, R.Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti.Praha:Grada, 2006.80-247-0966-XDKARLÍČEK, M. -- KRÁL, P.Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu.Praha:Grada Publishing, 2011.978-80-247-3541-2DKOUDELKA, J.Segmentujeme spotřební trhy.Praha:Professional Publishing, 2005.80-86419-76-2DAAKER, D A.Brand building : budování obchodní značky.Brno:Computer Press, 2003.80-7226-885-6DSOLOMON, M R.Consumer behavior : buying, having, and being.Boston:Pearson, 2013.978-0-273-76731-2
Požadavky
žádné
Garant
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.
Vyučující
Ing. Jitka Černá, Ph.D.Ing. Olga Horová, Ph.D.doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.Ing. Markéta Procházková, Ph.D.Mgr. Radek Tahal, Ph.D.Ing. Oldřich Vávra, CSc.