Předmět Marketingová komunikace (3MG321)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG321 - Marketingová komunikace, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Komunikační mixSociálněpsychologické aspekty marketingové komunikaceTeorie a praxe reklamyReklamní médiaTeorie a praxe přímého marketinguTeorie a praxe online komunikaceTeorie a praxe public relationsTeorie a praxe podpory prodejeTeorie a praxe osobního prodejeTrendy v marketingové komunikaciKomunikační průmyslProces komunikačního plánováníEtika a právo v marketingové komunikaciKampaně v rámci sociálního marketingu
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět: - vysvětlit základní principy účinnosti komunikačních kampaní- rozlišit efektivní a neefektivní komunikační kampaně- popsat klíčové funkce jednotlivých komunikačních disciplín- navrhnout komunikační kampaň dle reálného klientského briefu- zdůvodnit svůj návrh komunikační kampaně
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKARLÍČEK, M. -- KRÁL, P.Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu.Praha:Grada Publishing, 2011.978-80-247-3541-2ZVYSEKALOVÁ, J. a kol.Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka.Praha:Grada Publishing, 2014.978-80-247-4843-6ZVYSEKALOVÁ, J.Psychologie reklamy.Praha:Grada Publishing, 2012.978-80-247-4005-8ZVYSEKALOVÁ, J. -- MIKEŠ, J.Reklama : jak dělat reklamu.Praha:Grada Publishing, 2010.978-80-247-3492-7DPŘIKRYLOVÁ, J. -- JAHODOVÁ, H.Moderní marketingová komunikace.Praha:Grada, 2010.978-80-247-3622-8DOGILVY, D.Ogilvy o reklamě.Praha:Management Press, 2001.80-7261-047-3DTELLIS, G J.Reklama a podpora prodeje.Praha:Grada, 2000.80-7169-997-7
Požadavky
žádné
Garant
Ing. Marcela Zamazalová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Jitka Černá, Ph.D.Ing. Tomáš PouchaIng. Marcela Zamazalová, Ph.D.