Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing malých a středních podniků (3MG322)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG322 - Marketing malých a středních podniků, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1) Marketingové prostředí podniku2) Specifika marketingu (mktg) malých a středních podniků (MSP)3) Marketingová strategie v MSP4) Emoce v marketingu5) Efektivní komunikace MSP s médii a zadarmo6) Reklama jako součást mktg komunikace MPS7) Marketing a slogan v MPS8) Kreativní mktg v MSP9) Intuitivní mktg v MSP10) Etika v podnikání (mktg hledisko)11) Praktická řešení mktg úloh z reálného života

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět:- vysvětlit základní principy marketingu v MSP- navrhnout řešení zadaného reálného marketingového projektu- zdůvodnit svoje návrhy a doporučení v zadaném reálném projektu- rozlišit efektivní a neefektivní návrhy v zadaných reálných projektech

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZBLAŽKOVÁ, M.Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1535-3ZPATALAS, T.Guerillový marketing : jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu.Praha:Grada, 2009.978-80-247-2484-3ZKAŠÍK, M. -- HAVLÍČEK, K.Marketing při utváření podnikové strategie.Praha:Vysoká škola finanční a správní, 2012.978-80-7408-060-9DHAVLÍČEK, K. -- KAŠÍK, M.Marketingové řízení malých a středních podniků.Praha:Management Press, 2005.80-7261-120-8DVEBER, J. -- SRPOVÁ, J.Podnikání malé a střední firmy.Praha:Grada, 2008.978-80-247-2409-6DGODIN, S.Všichni marketéři jsou lháři : síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě.Praha:Management Press, 2006.80-7261-151-8DTOMAN, M.Intuitivní marketing.Praha:Management Press, 2007.978-80-7261-165-2DKOCH, R.Pravidlo 80/20 : umění dosáhnout co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím.Praha:Management Press, 2008.978-80-7261-175-1DKARLÍČEK, M.Základy marketingu.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4208-3DGODIN, S. Kopni do té bedny : jak uvést do života projekty ze šuplíku. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2012. ISBN 978-80-87270-21-9.DISAACSON, W. Steve Jobs. Praha: Práh, 2011. ISBN 978-80-7252-352-8.DKARLÍČEK, M. Základy marketingu. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3DSRPOVÁ, Jitka; ŘEHOŘ, Václav 2010. Základy podnikání. Teoretické příklady a zkušenosti českých

Požadavky

žádné

Garant

Ing. Markéta Procházková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Markéta Procházková, Ph.D.