Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností (3MG326)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG326 - Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvod a definice pojmů z oblasti obchodu a komunikace 2. Nástroje a způsoby vyhledání nového zákazníka 3. Marketingová komunikace na podporu obchodu4. Obchodní jednaní, vyjednáváni a přesvědčování5. Key account management6. Prodejní dovednosti7. Udržováni a rozvoj vztahu se zákazníky8. Právní aspekty obchodu a obchodní korespondence 9. Osobnost obchodníka10. Etiketa a etika v obchodním a společenském styku11. Specifika jednotlivých oborů12. Interkulturni specifika obchodu

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět: - vysvětlit základní pojmy v oblasti obchodu- popsat základní nástroje k vyhledávání nových zákazníků- navrhnout komunikační nástroje na podporu obchodu- aplikovat základní prodejní techniky- aplikovat techniky k udržování a rozvoji vztahu se zákazníky

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKOTLER, P. -- NOVÝ, V.Moderní marketing : 4. evropské vydání.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1545-2ZKOTLER, P. -- TRÍAS DE BES MINGOT, F.Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků.Praha:Grada, 2005.80-247-0921-XZPELSMACKER, P D. -- GEUENS, M. -- BERGH, J V D.Marketingová komunikace.Praha:Grada, 2003.80-247-0254-1DKHELEROVÁ, V.Komunikační a obchodní dovednosti manažera.Praha:Grada, 2010.978-80-247-3566-5DKOHOUT, J.Rétorika : umění mluvit a jednat s lidmi.Praha:Management Press, 2002.80-7261-072-4DLEHTINEN, J.Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1814-9DVYMĚTAL, J.Průvodce úspěšnou komunikací : efektivní komunikace v praxi.Praha:Grada, 2008.978-80-247-2614-4DPRŮCHA, J.Interkulturní komunikace.Praha:Grada, 2010.978-80-247-3069-1

Požadavky

žádné

Garant

Ing. David Říha, Ph.D., MBA

Vyučující

Ing. David Říha, Ph.D., MBA