Předmět Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností (v němčině) (3MG327)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG327 - Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností (v němčině), Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Úvod a definice pojmů z oblasti obchodu a komunikace 2. Nástroje a způsoby vyhledání nového zákazníka 3. Marketingová komunikace na podporu obchodu 4. Obchodní jednaní, vyjednáváni a přesvědčování 5. Key account management 6. Prodejní dovednosti 7. Udržováni a rozvoj vztahu se zákazníky 8. Právní aspekty obchodu a obchodní korespondence 9. Osobnost obchodníka 10. Etiketa a etika v obchodním a společenském styku 11. Specifika jednotlivých oborů 12. Interkulturni specifika obchodu
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět: - vysvětlit základní pojmy v oblasti obchodu - popsat základní nástroje k vyhledávání nových zákazníků - navrhnout komunikační nástroje na podporu obchodu - aplikovat základní prodejní techniky - aplikovat techniky k udržování a rozvoji vztahu se zákazníky
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKUMAR, B. -- WAGNER, D.Handbuch des Internationalen Personal-management.Mnichov:Beck, 1998.3-406-42597-6ZBRUHN, M.Marketing : Grundlagen für Studium und Praxis.Wiesbaden:Gabler, 1990.3-409-13646-0ZSCHMITZ, C A.Charismating - Einkauf als Erlebnis : so kitzeln Sie die Sinne Ihrer Kunden.München:Moderne Industrie, 2009.978-3-86880-005-0DNOVÝ, I.Beruflich in Tschechien.Regensburg:Vandenhoeck & Ruprecht, 2009.978-3-525-49055-6DBRUHN, Manfred. Marketing: Grundlagen für Studium und Praxis. 8., überarb. Aufl. Wiesbaden: Gabler, 2007. ISBN 978-383-4903-525DDIERKES, Meinolf a Klaus ZIMMERMANN. Ethik und Geschäft: Dimensionen und Grenzen unternehmerischer Verantwortung. 1., Aufl. Wiesbaden: Gabler, c1991, 374 p. ISBN 34-091-9164-XDJÖRN, Gereon. Verkaufen beginnt beim Nein Die Menschler-Einwandbibel: Geschäftsausweitung durch kundenbezogene Strategien. 1., Aufl. Techentin b Lübz: Wissensbringer Verlag, 2013. ISBN 978-398-1611-403DLIMBECK, Martin. Nicht gekauft hat er schon so denken Top-Verkäufer ; Geschäftsausweitung durch kundenbezogene Strategien. Neuaufl. München: Redline-Verl, 2013. ISBN 978-386-8814-903DSIDOW, Hans D. Key-Account-Management: Geschäftsausweitung durch kundenbezogene Strategien. 8., aktual. und erw. Aufl. Landsberg am Lech: Mi-Fachverl, 2007. ISBN 978-363-6030-99
Požadavky
žádné
Garant
Ing. David Říha, Ph.D., MBA
Vyučující
Ing. David Říha, Ph.D., MBA