Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing 2 (3MG413)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG413 - Marketing 2, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Úloha marketingu v rámci firmy, marketingová strategie (dotace 8/8) a.Role marketingu ve strategickém řízení firmyb.Měření a vyhodnocování marketingových aktivitc.Etické aspekty marketingud.Segmentace spotřebních trhů, targeting a positioninge.Marketingové zvažování konkurencef.Budování a řízení značkyg.Budování a řízení vztahů se zákazníky2.Rozhodování o výrobku (dotace 6/6) a.Výrobková média (značka, design, obal)b.Řízení výrobkových řadc.Řízení produktových značekd.Výrobkový výzkum, inovace a zavádění nových výrobků na trh3.Cena jako nástroj výrobce a obchodníka (dotace 2/2) a.Cenové strategieb.Zásady a postupy tvorby cenc.Hodnotová tvorba cend.Cenový výzkum4.Řízení distribučních kanálů (dotace 2/2) a.Distribuční strategieb.Plánování distribučních cestc.Distribuční výzkumd.E-commerce5.Řízení integrované marketingové komunikace (dotace 2/2) a.Plánování komunikačního mixub.Médiac.Komunikační výzkumd.Nové směry marketingové komunikace6.Marketingové přístupy v kontextu specifických tržních podmínek a situací (dotace 6/6) a.Marketing služebb.B2B marketingc.Retail marketingd.Politický marketinge.Sociální marketingf.Digitální marketing

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti schopni:- vysvětlit hlavní přístupy v marketingové strategii,- popsat současné marketingové trendy,- vysvětlit proces segmentace trhu a související metody,- vyhodnotit atraktivitu tržních segmentů,- popsat současné přístupy k budování a řízení hodnoty značky, - vysvětlit hlavní oblasti rozhodování o nástrojích marketingového mixu a jejich souvislosti,- provést marketingovou analýzu trhu,- identifikovat marketingové hrozby a příležitosti v reálných tržních situacích,- navrhnout marketingová opatření a vhodnou kombinaci nástrojů marketingového mixu v modelových situacích,- zvolit vhodné metody měření výsledků marketingových aktivit.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKOTLER, P. -- KELLER, K L.Marketing management.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4150-5ZKOUDELKA, J. -- ZAMAZALOVÁ, M. -- MOTYČKA, L. -- MAGOTT, M. -- BOHUNĚK, B. -- BUŠKOVÁ, Š. -- STŘÍTESKÝ, V. -- ŠINDLER, P. -- ŠULC, P. -- VLK, M.Případové studie ze spotřebního marketingu.Praha:Oeconomica, 2007.978-80-245-1306-5ZZAMAZALOVÁ, M.Marketing.Praha:C.H. Beck, 2010.978-80-7400-115-4ZBÁRTOVÁ, H. -- BÁRTA, V. -- KOUDELKA, J.Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum).Praha:Oeconomica, 2007.978-80-245-1275-4DKOTLER, P. -- NOVÝ, V.Moderní marketing : 4. evropské vydání.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1545-2DHANNA, N. -- DODGE, H R.Pricing : zásady a postupy tvorby cen = Pricing. Policies and procedures.Praha:Management Press, 1997.80-85943-34-4DBOUČKOVÁ, J.Marketing.Praha:C.H. Beck, 2003.80-7179-577-1DKOUDELKA, J.Segmentujeme spotřební trhy.Praha:Professional Publishing, 2005.80-86419-76-2DKOTLER, P. -- ARMSTRONG, G.Marketing.Praha:Grada, 2004.80-247-0513-3DMEFFERT, H.Marketing & management.Praha:Grada Publishing, 1996.80-7169-329-4DVÁVRA, O.Praktické marketingové aplikace.Praha:Oeconomica, 2007.978-80-245-1307-2DKELLER, K L.Strategické řízení značky : positioning a hodnota značky, plánování a implementace marketingových programů, měření a interpretace výkonnosti značky, budování a udržení hodnoty značky.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1481-3DKOTLER, P. -- TRÍAS DE BES MINGOT, F.Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků.Praha:Grada, 2005.80-247-0921-XDKOTLER, P.Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy.Praha:Management Press, 2000.80-7261-010-4DPŘIBOVÁ, M. -- HINDLS, R. -- MYNÁŘOVÁ, L.Strategické řízení značky : brand management.Praha:Ekopress, 2000.80-86119-27-0DZYMAN, S.Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali.Praha:Management Press, 2005.80-7261-134-8

Požadavky

Z každého testu je třeba získat alespoň 50 % bodů.

Garant

doc. Ing. Jan Koudelka, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Jan Koudelka, CSc.Ing. Václav Stříteský, Ph.D.Ing. Oldřich Vávra, CSc.Ing. Marcela Zamazalová, Ph.D.