Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Sportovní marketing (3MG432)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG432 - Sportovní marketing, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Základní koncepce sportovního marketingu; specifika marketingu ve sportu a sportu v marketingu. - Image sportovní organizace a typické marketingové nástroje.- Role marketingové komunikace ve sportovním marketingu a úloha médií. - Využití marketingového mixu v organizacích spojených se sportem.- Marketing profesionálních sportovních klubů. - Marketing sportovních akcí a marketing sportovních zařízení. - Komunikační a prezentační schopnosti pracovníka marketingu ve sportu.- V neposlední řadě: Navázání osobního kontaktu s profesionály sportovního marketingu z renomovaných firem a sportovních klubů.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti umět: - Aplikovat do praxe základní nástroje z oblasti sportovního marketingu.- Využít potenciálu sportu pro aktivaci značky.- Navrhnout efektivní marketingovou strategii organizace.- Využít taktické marketingové nástroje pro posilování hodnoty značky a pro zvyšování tržního podílu.- Zapojit se do podnikání v oblasti sportu - uplatnit sílu emocí, spojených se sportem, do podnikatelské praxe.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKARLÍČEK, M.Základy marketingu.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4208-3ZKOTLER, P. -- KELLER, K L.Marketing management.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4150-5ZPITTS, B G. -- STOTLAR, D K.Fundamentals of sport marketing.Morgantown:Fitness Information Technology, 2013.978-1-935412-40-3ZKOTLER, P. -- ARMSTRONG, G.Principles of marketing.Boston:Pearson, 2012.978-0-273-75243-1DDVOŘÁKOVÁ, Š. Sportovní marketing. Masarykova univerzita v Brně. 2005. ISBN 80-210-3901-9DNOVOTNÝ, J. a kol. Sport v ekonomice. Praha. Wolters Kluwer, 2011. ISBN 978-80-7357-666-0

Požadavky

Doporučujeme nosit si na semináře notebook.

Garant

Mgr. Radek Tahal, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Radek Tahal, Ph.D.