Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing na Internetu (3MG436)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG436 - Marketing na Internetu, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Úvod, marketing a internet. (dotace 2/2)2.WWW a marketing. Zvyšování komerční úspěšnosti webu. (dotace 2/2)3.Měření návštěvnosti a efektivity webu. (dotace 2/2) a.eMetrikyb.Možnosti analýzy návštěvnostic.Google Analytics4.Marketing ve vyhledávačích. PPC reklama ve vyhledávačích. (dotace 2/2)5.Google AdWords (dotace 2/2) a.Reklama ve vyhledávání.b.Reklamní síť.c.Mobilní reklama.6.Elektronické obchodování (dotace 2/2)7.E-mail marketing. (dotace 2/2)8.Affiliate marketing. (dotace 2/2)9.Imageové kampaně na internetu (dotace 2/2) a.Plošná reklamab.Virální marketingc.Advergaming10.Video reklama. Marketing na YouTube. (dotace 2/2)11.Social Media Marketing (dotace 2/2)12.Projekt NetMonitor. Sociodemografický profil uživatelů. AdMonitoring. (dotace 2/2)13.SEO - optimalizace pro vyhledávače. (dotace 2/2)

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti schopni- plánovat účinnou internetovou strategii,- využít nástrojů internetu k podpoře a realizaci marketingových aktivit,- zvolit vhodné nástroje a techniky pro konkrétní marketingové cíle,- měřit úspěšnost a účinnost jednotlivých nástrojů internetového marketingu, - vyvozovat doporučení pro jejich optimalizaci.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZJANOUCH, V.Internetový marketing.Brno:Computer Press, 2014.978-80-251-4311-7ZCHAFFEY, D. -- SMITH, P R.Emarketing excellence : planning and optimizing your digital marketing.London:Routledge, 2013.978-0-415-53335-5DDOMES, M.Google Adwords : jednoduše.Brno:Computer Press, 2012.978-80-2513-757-4DCLIFTON, B.Advanced Web metrics with Google Analytics.Indianapolis:John Wiley & Sons, 2012.978-1-118-16844-8DKAUSHIK, A.Webová analytika 2.0 : kompletní průvodce analýzami návštěvnosti.Brno:Computer Press, 2011.978-80-251-2964-7DJANOUCH, V.Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích.Brno:Computer Press, 2010.978-80-251-2795-7DCHAFFEY, D.E-business and e-commerce management : strategy, implementation and practice.Harlow:FT Prentice Hall, 2009.978-0-273-71960-1DCHAFFEY, D.Internet marketing : strategy, implementation and practice.Harlow:Financial Times, 2006.DSEDLÁČEK, J.E-komerce : internetový a mobil marketing od A do Z.Praha:BEN - technická literatura, 2006.80-7300-195-0DRŮZNÍ.W W W stránky.

Požadavky

V testu je třeba dosáhnout min. 50 % bodů.

Garant

Ing. Václav Stříteský, Ph.D.

Vyučující

Ing. Václav Stříteský, Ph.D.