Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mediální plánování (3MG437)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG437 - Mediální plánování, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Mediální kampaně představují významnou součást marketingových rozpočtů. Předmět poskytne základní informace pro porozumění mediálním pojmům a přístupům k plánování mediální kampaně používaným mediálními agenturami včetně vhodnosti využití jednotlivých mediatypů v konkrétních případech. Součástí předmětu je příprava mediální strategie na základě vlastní analýzy dat.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti:- znát možnosti a způsoby využití jednotlivých mediatypů pro konkrétní situace- umět vysvětlit vhodnost, význam, potenciál a principy správného fungování marketingových kampaní v jednotlivých mediatypech- umět připravit reálnou marketingovou kampaň- umět sestavit základní strategický plán marketingové komunikace- znát základní mediální ukazatele- umět rozlišit efektivní a neefektivní mediální mix

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKOTLER, P. -- KELLER, K L.Marketing management.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4150-5ZPELSMACKER, P D. -- GEUENS, M. -- BERGH, J V D.Marketingová komunikace.Praha:Grada, 2003.80-247-0254-1ZPELSMACKER, P D. -- GEUENS, M. -- BERGH, J V D.Marketing communications : a European perspective.Harlow:Person Education, 2013.978-0-273-77322-1ZFREY, P.Marketingová komunikace : nové trendy 3.0.Praha:Management Press, 2011.978-80-7261-237-6ZSCHULTZ, D E.Moderní reklama : umění zaujmout.Praha:Grada, 1995.80-7169-062-7DSISSORS, J.Advertising media planning.0844215635DLEVINSON, J C.Guerrila Marketing in 30 days.2005.1932531;297DMcQUAIL, D. Úvod do teorie masové komunikace. Praha. Portál. 2009. ISBN 978-80-7367-574-5

Požadavky

žádné

Garant

Ing. Marcela Zamazalová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Marcela Zamazalová, Ph.D.