Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Komunikační plánování (3MG524)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG524 - Komunikační plánování, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Modely marketingové komunikaceNástroje komunikačního mixuKomunikační agenturaSpolupráce zadavatele s komunikační agenturouVýběr komunikační agenturyPříprava briefu pro komunikační agenturuKomunikační plánVýzkum v marketingové komunikaciKomunikační strategieKreativní strategieMediální strategieRozpočet a časový plánPřípadové studie – využití netradičních komunikačních nástrojůPřípadové studie v oblasti public relationsPřípadové studie v oblasti reklamyPřípadové studie v oblasti podpory prodejePřípadové studie v oblasti online komunikacePřípadové studie v oblasti přímého marketinguPřípadové studie v oblasti corporate identity

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět: - rozlišit a efektivně využívat jednotlivé komunikační discipliny- se orientovat se v práci komunikační agentury a její vzájemné spolupráci s klientem- připravit koncept komunikační kampaně z pohledu marketingového manažera - vytvořit brief pro komunikační agenturu- navrhnout komplexní komunikační plán z pohledu komunikační agentury- rozlišit relevanci komunikačních nástrojů pro konkrétní situace- zhodnotit navržený komunikační plán z hlediska jeho přínosů pro společnost

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKARLÍČEK, M. -- KRÁL, P.Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu.Praha:Grada Publishing, 2011.978-80-247-3541-2ZPELSMACKER, P D. -- GEUENS, M. -- BERGH, J V D.Marketingová komunikace.Praha:Grada, 2003.80-247-0254-1ZVYSEKALOVÁ, J. a kol.Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka.Praha:Grada Publishing, 2014.978-80-247-4843-6ZFREY, P.Marketingová komunikace : nové trendy 3.0.Praha:Management Press, 2011.978-80-7261-237-6ZPŘIKRYLOVÁ, J. -- JAHODOVÁ, H.Moderní marketingová komunikace.Praha:Grada, 2010.978-80-247-3622-8ZBOČEK, M. -- JESENSKÝ, D. -- KROFIÁNOVÁ, D.POP in-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje.Praha:Grada, 2009.978-80-247-2840-7ZCLOW, K E. -- BAACK, D.Reklama, propagace a marketingová komunikace.Brno:Computer Press, 2008.978-80-251-1769-9DAAKER, D A.Brand building : budování obchodní značky.Brno:Computer Press, 2003.80-7226-885-6DOGILVY, D.Ogilvy o reklamě.Praha:Management Press, 2001.80-7261-047-3DOGILVY, D.Vyznání muže reklamy.Praha:Management Press, 1995.80-85603-88-8DSMITH, P.Moderní marketing.Praha:Computer Press, 2000.80-7226-252-1DROSSITER, J. R.; BELLMAN, S.: Marketing Communications: theory and applications. 2005. ISBN 1741032695

Požadavky

Oba testy min 50 %. Semestrální práce: individuální úkoly a týmová práce na projektu.

Garant

Ing. Marcela Zamazalová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Marcela Zamazalová, Ph.D.