Předmět Chování spotřebitele (anglicky) (3MG622)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG622 - Chování spotřebitele (anglicky), Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Kurz aplikuje znalosti několika disciplín a jeho účelem je popis, interpretace a předpověď reakcí spotřebitele – jeho chování, myšlení a cítění. Zabývá se možností zachycení a poznání vlivů, které se promítají v chování spotřebitele. Kurz je určen pro studenty, kteří zvažují uplatnění v oblasti marketingu.
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni umět:- vysvětlit psychologické vzorce, které způsobují a modifikují kupní rozhodování v závislosti na určitém výrobku či službě;- vysvětlit rozdíly a podobnosti kupního rozhodování domácnosti oproti organizaci, stejně jako rozdíly a podobnosti kupního rozhodování jedince oproti skupině;- reagovat na rozdíly v kupním chování kulturně odlišných trhů;- popsat prodej výrobků a služeb kulturám a subkulturám v duchu „think global, act local“.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZSOLOMON, M R.Consumer behaviour : buying, having, and being.Upper Saddle River:Prentice-Hall, 2011.978-0-13-611092-7ZSOLOMON, M R.Consumer behaviour : a European perspective.Harlow:Prentice Hall, 2010.978-0-273-71726-3ZASSAEL, H.Consumer Behavior and Marketing Action.Boston:PWS.KentPublishing Company, 1992.ZSCHIFFMAN, L G. -- KANUK, L L. -- WISENBLIT, J.Consumer behavior.Boston:Pearson Prentice Hall, 2010.978-0-13-700670-0DAssael, Henry (2004): Consumer Behavior - A Strategic Approach, Boston, MA:
Požadavky
žádné
Garant
doc. Ing. Jan Koudelka, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Jan Koudelka, CSc.