Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět B2B marketing (anglicky) (3MG633)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG633 - B2B marketing (anglicky), Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Základní rozdíly mezi B2B a B2C marketingem. 2. Kupní chování organizací. 3. Typy podniků a dopady na B2B marketing. 4. Strategický marketingový proces: - Analýza trhu organizací. - Segmentace B2B trhu. - Targeting a positioning. - Strategické plánování. 5. Specifika B2B marketingového mixu. 6. Produkt jako základní nástroj B2B marketingu. 7. Marketing služeb pro B2B společnosti. 8. Řízení B2B značek. 9. Řízení ceny a cenová politika B2B firem. 10. Distribuční politika a řízení distribučních kanálů B2B firem. 11. Komunikace a nástroje komunikačního mixu B2B firem. 12. Integrovaný marketingový mix B2B firem.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování tohoo kurzu budou studenti umět: - aplikovat principy marketingové teorie a marketingového řízení na B2B trzích, - rozpoznat specifika kupního chování organizací a strategického marketingového procesu na B2B trhu, včetně analýzy, segmentace, targetingu a positioningu ve specifických podmínkách B2B trhů - budou schopni vysvětlit a popsat podstatné rozdíly fungování trhu B2B a trhu B2C a umět vytvořit marketingovou strategii, analyzovat a vyhodnotit chování rozmanitých typů B2B organizací a trhů, - plánovat a využívat taktické nástroje marketingového mixu s cílem efektivně uspokojovat potřeby B2B trhu.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZHUTT, M D. -- SPEH, T W.Business marketing management : B2B.Mason:South-Western Cengage Learning, 2013.978-1-133-18957-2ZVITALE, R P. -- GIGLIERANO, J J.Business to business marketing : analysis & practice in a dynamic environment.Mason:South-Western/Thomson Learning, 2002.0-324-07296-1DKotler, P., Wong., V., Saundres, J., Armstrong, G., Principles of Marketing, 2005, ISBN 01-3146-918-5DMichael D. Hutt, Thomas W. Speh Business Marketing Management: B2B, International Edition, 11th Edition, 2013 ISBN-10: 1133189571, ISBN-13: 9781133189572DRobert Vitale, Waldemar Pfoertsch, Joseph Giglierano Business to Business Marketing, Prentice Hall, 2011 ISBN-10: 0136058280, ISBN-13: 9780136058281

Požadavky

v mimosemestrálním studiu se neuděluje hodnocení 4+

Garant

Ing. Oldřich Vávra, CSc.

Vyučující

Ing. Oldřich Vávra, CSc.