Předmět Marketing 1 (anglicky) (3MG638)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG638 - Marketing 1 (anglicky), Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Marketing - podstata, definiceMarketingové prostředíMarketingový výzkumSegmentace a targetingZnačka a positioningVýrobkový mixCenový mixDistribuční mixKomunikační mixInternacionální marketingMarketingové plánování
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět: - vysvětlit co je to marketing a jaká rozhodnutí musí marketéři činit; - popsat základní faktory marketingového prostředí; - popsat základní techniky marketingového výzkumu; - vysvětlit podstatu segmentace a její principy;- vysvětlit podstatu tvorby značky a jejího positioningu;- vysvětlit základní strategie marketingového mixu;- popsat tvorbu marketingového plánu.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZRUSSELL, E.The fundamentals of marketing.Lausanne:AVA Academia, 2010.978-2-940373-72-7ZKOTLER, P.Marketing management.Paris:Pearson Education, 2006.2-7440-7143-9DKOTLER, P. -- ARMSTRONG, G.Marketing: An Introduction.New Jersey:2003.DKOTLER, P.Ten Deadly Marketing Sins - Signs and Solutions.John Wiley and Sons, 2003.DHOFSTEDE, G.Culture's consequences : comparing values, behaviors, institutions and organizations across nations.Thousand Oaks:Sage, 2001.978-0-8039-7324-4
Požadavky
žádné
Garant
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.