Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Strategický marketing v simulacích (anglicky) (3MG639)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG639 - Strategický marketing v simulacích (anglicky), Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Představení konkrétního zadání strategické hry Markstrat (StratX), odsouhlasení pravidel hry simulace, rozdělení do teamů, představení celého konceptu seminářů, jejich obsah a způsob vyhodnocení. 2. Marketingová segmentace trhu - jakožto hlavní nástroj pro definici cílové skupiny, její velikosti, tržní příležitosti. 3. Produktová strategie – správná volba produktové strategie pro vybraný cílový segment na trhu, inovace, diferenciace vůči konkurenci, respektování tržních trendů, odhadování budoucích trendů a míra jejich monetizace.4. Závislosti prvků marketingového mixu – Určení optimální cesty, JAK doručit svou strategii do reality.5. R&D I – výzkum a vývoj jako součást life cycle managementu. 6. R&D II – reakce na vstup do dalšího odvětví v simulaci Markstrat.7. Human Resources – typy manažerského řízení, volba správného mixu přímé a nepřímé obchodní sítě.8. Brand – značka, jako základní diferenciátor každé společnosti.9. Výzkum trhu – trendy ve výzkumu trhu jakožto cesta ověřování postojů zákazníků ke značce/produktu. 10. Distribuce – volba / změna distribuční strategie v závislosti na změně strategie společnosti11. Operational Review – shrnutí dosavadního vývoje simulace Markstrat (každé skupiny) před simulovanou skupinou Investorů – přednáška v prostorách společnosti Vodafone12. Test a uzavření simulace Markstrat – prověření získaných znalostí formou testu, prezentace finálních výsledků strategické hry Markstrat a sběr zpětné vazby. Povinnou výbavou studentů je notebook, na který bude simulace nainstalována. Studenti si musí licenci zakoupit. Cena jedné licence se pohybuje kolem 45€. V této částce je software a manuál simulace.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět: - vysvělit důležitost strategického marketingového řízení pro existenci firmy- popsat kritéria pro měření efektivity strategických marketingových rozhodnutí- předpovídat dopady strategických marketingových rozhodnutí- aplikovat celou škálu strategických variant v marketingové praxi

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKOTLER, P. -- ARMSTRONG, G.Principles of marketing.Boston:Pearson, 2012.978-0-273-75243-1DKOTLER, P.Marketing management.Paris:Pearson Education, 2006.2-7440-7143-9DCHERNEV, A.Strategic marketing management.[Inited States]:Crebellum Press, 2011.978-1-936572-00-7DGILLIGAN, C. -- WILSON, R M S.Strategic marketing planning.Oxford:Butterworth-Heinemann, 2009.978-1-85617-617-0

Požadavky

Každé cvičení je rozděleno do 2 částí. První část je věnována úvodu do dané problematiky z pohledu konkrétní praktické zkušenosti přednášejícího, druhá část je pak věnována tématu konkrétní simulace a práci v teamech.

Garant

doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.

Vyučující

Ing. David Duroňdoc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.