Předmět Shopper marketing (anglicky) (3MG640)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG640 - Shopper marketing (anglicky), Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Shopper marketing 2. Category management 3. Impulzní nakupování a POP komunikace 4. Inovace a trendy v komunikaci v místě prodeje 5. Humanizované sales promotion aktivity 6. Nehumanizované sales promotion aktivity 7. Principy vzniku a exekuce komunikačních nástrojů v místě prodeje 8. Pravidla implementace komunikačních nástrojů v místě prodeje a metody vyhodnocování jejich funkčnosti a efektivity 9. Datová analýza ve "shopper výzkumu" 10. Digitalní a omnichannel komunikace v místě prodeje 11. Smyslový marketing v místě prodeje 12. Role a perspektivy participujících subjektů (dodavatel a maloobchodník)
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět: - Vysvětlit význam, potenciál a principy správného fungování shopper marketingu, category managementu, sales promotion a POP komunikace. - Popsat kritéria správné implementace shopper marketingových a sales promotion nástrojů.- Odhadovat dopady shopper marketingových aktivit na chování zákazníků a prodej zboží. - Aplikovat základní shopper marketingové nástroje.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZLILJENWALL, R. -- DAUGHERTY, B. (ed.).Marketing at retail : understanding, influencing, and winning today's shopper.Chicago:POPAI, 2013.978-1-4675-5060-4DSORENSEN, H.Inside the mind of the shopper : the science of retailing.Upper Saddle River:Prentice-Hall, 2009.978-0-13-712685-9DUNDERHILL, P.Why we buy : the science of shopping.New York:Simon & Schuster Paperbacks, 2009.978-1-4165-9524-3DLINDSTRÖM, M.Buy.ology : how everything we believe about why we buy is wrong.London:Random House Business Books, 2008.978-1-847-94013-1DSTAHLBERG, M. -- MAILA, V. (ed.).Shopper marketing : how to increase purchase decisions at the point of sale.London:Kogan Page, 2010.978-0-7494-5702-0
Požadavky
žádné
Garant
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.
Vyučující
Daniel Jesenský, Ph.D., MSc, MBAdoc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.