Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingová komunikace a prodej pro start-upy (3PO543)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3PO543 - Marketingová komunikace a prodej pro start-upy, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

• Role marketingu a marketingové komunikace v podnikání• Od hodnoty pro zákazníka ke komunikační myšlence – propojení cílové skupiny a USP/positioningu• Proces přijetí produktu zákazníkem, koncepty ZMOT, FMOT a SMOT• Finančně nenáročné formy marketingové komunikace - Guerilla marketing, WOM marketing, Public relations, Direct marketing, Content marketing – blogy apod.• Online marketing - zvyšování komerční úspěšnosti webu, marketing ve vyhledávačích, marketing v sociálních médiích, e-mail marketing, display reklama• Vyhodnocování efektivity komunikačních kampaní• Prodej jako nástroj k zachování likvidity start-upu - mapa prodejního procesu produktu, sales pitch a USP/positioning.• Následné prodejní optimalizace – jednotlivých prodejů (transakcí), jednotlivých zákazníků a byznysu (počtu zákazníků). Práce s konverzními poměry. • Umění brandingu – význam budování značky.• Tvorba osobního brandu podnikatele

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti schopni:• Vysvětlit roli marketingu a marketingové komunikace v podnikání• Rozlišit a efektivně využívat nástroje marketingové komunikace • Připravit koncept efektivní komunikační kampaně pro start-up • Zhodnotit navržený komunikační plán z hlediska jeho přínosů pro start-up• Vyhodnotit efektivitu komunikační kampaně• Navrhnout prodejní proces vhodný pro konkrétní start-up• Navrhnout strategii rozvoje vlastní „osobní značky“

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKARLÍČEK, M. -- KRÁL, P.Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu.Praha:Grada Publishing, 2011.978-80-247-3541-2DJANOUCH, V.Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích.Brno:Computer Press, 2010.978-80-251-2795-7DKAPUTA, C.Staňte se značkou : osobní branding, aneb, Jak si chytří lidé budují značku, která jim zajistí úspěch.Praha:Management Press, 2011.978-80-7261-234-5DOSTERWALDER, A. -- PIGNEUR, Y. -- CLARK, T.Business model generation : a handbook for visionaries, game changers, and challengers.Hoboken:John Wiley & Sons, 2010.978-0-470-87641-1DLEVINSON, J C.Guerilla marketing.Brno:Computer Press, 2009.978-80-251-2472-7DKOTLER, P. -- KELLER, K L.Marketing management.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4150-5

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Mgr. Martin Lukeš, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Mgr. Martin Lukeš, Ph.D.Ing. Jan MarešIng. Ondřej Pešekdoc. Ing. Jitka Srpová, CSc.