Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Podnikatelské praktikum (3PO546)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3PO546 - Podnikatelské praktikum, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

• Prezentace podnikatelských záměrů studentských společností a studentů-podnikatelů• Prezentace cílů studentských společností a studentů-podnikatelů na semestr• Realizace konkrétních podnikatelských záměrů a plánovaných cílů v průběhu semestru• Přednášky odborníků z praxe • Skupinové diskuse k realizovaným podnikatelským aktivitám v průběhu semestru• Individuální konzultace konkrétních témat k vlastnímu podnikání s mentory a s odborníky z praxe.• Příprava Zprávy o činnosti studentské společnosti a studenta-podnikatele• Příprava soutěžní prezentace• Soutěž studentských společností a studentů-podnikatelů

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti schopni:• zahájit vlastní podnikatelskou činnosti• rozvíjet vlastní podnikatelské aktivity a vytvářet předpoklady pro růst firmy• vyhledávat nové podnikatelské příležitosti• vyhodnocovat potenciál trhu • připravovat a realizovat koncept efektivní komunikační kampaně • navrhnout vhodný prodejní proces • navrhnout formy financování své podnikatelské činnosti• prezentovat svůj projekt společníkům, investorům, obchodním partnerům

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZVEBER, J. -- SRPOVÁ, J. a kol.Podnikání malé a střední firmy.Praha:Grada Publishing, 2012.978-80-247-4520-6ZSRPOVÁ, J. -- SVOBODOVÁ, I. -- SKOPAL, P. -- ORLÍK, T.Podnikatelský plán a strategie.Praha:Grada Publishing, 2011.978-80-247-4103-1DOSTERWALDER, A. -- PIGNEUR, Y.Tvorba business modelů : příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev.V Brně:BizBooks, 2012.978-80-265-0025-4DSRPOVÁ, J. -- ŘEHOŘ, V.Základy podnikání-Teoretické poznatky,příklady a zkušenosti českých podnikatelů.Praha:Grada Publishing, 2010.978-80-247-3339-5DLUKEŠ, M. -- NOVÝ, I.Psychologie podnikání : osobnost podnikatele a rozvoj podnikatelských dovedností.Praha:Management Press, 2005.80-7261-125-9DKARLÍČEK, M. -- KRÁL, P.Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu.Praha:Grada Publishing, 2011.978-80-247-3541-2DMAURYA, A.Running lean : iterate from plan A to a plan that works.Sebastopol:O'Reilly, 2012.978-1-449-30517-8DJANOUCH, V.Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích.Brno:Computer Press, 2010.978-80-251-2795-7DKAPUTA, C.Staňte se značkou : osobní branding, aneb, Jak si chytří lidé budují značku, která jim zajistí úspěch.Praha:Management Press, 2011.978-80-7261-234-5DRIES, E.The lean startup : how today s entrepreneurs use continuous innovation to create radically successful businesses.New York:Crown Business, 2011.978-0-307-88789-4DLEVINSON, J C.Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing.Brno:Computer Press, 2011.978-80-251-3546-4DSTERNE, J.Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích.Brno:Computer Press, 2011.978-80-251-3340-8

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Jitka Srpová, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Jitka Srpová, CSc.