Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing 1 (3RU312)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3RU312 - Marketing 1, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Marketing, marketingová koncepce a tržní orientace 2. Marketingové mikroprostředí a makroprostředí 3. Marketingový výzkum 4. Segmentace a targeting 5. Značka a brand positioning 6. Marketingový mix: produkt 7. Marketingový mix: cena 8. Marketingový mix: komunikace 9. Marketingový mix: dostupnost 10.Marketingové plánování 11.Role marketingu ve firmě

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti umět: - vysvětlit, co je to marketing, marketingová koncepce a tržní orientace; - popsat základní faktory marketingového prostředí; - vytvořit jednoduchou analýzu PEST (pro danou situaci); - navrhnout vhodnou formu marketingového výzkumu (pro danou situaci); - vysvětlit podstatu segmentace a navrhnout vhodná segmentační kritéria (pro danou situaci); - vysvětlit, co je to hodnota značky, brand positioning a brand image; - navrhnout vhodný positioning značky (pro danou situaci); - vysvětlit základní strategie marketingového mixu; - navrhnout vhodný komunikační mix (pro danou situaci); - vytvořit jednoduchý marketingový plán.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKOTLER, P. -- NOVÝ, V.Moderní marketing : 4. evropské vydání.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1545-2ZKARLÍČEK, M. a kol.Základy marketingu.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4208-3DKOTLER, P.Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy.Praha:Management Press, 2000.80-7261-010-4DKOTLER, P. -- ARMSTRONG, G.Marketing.Praha:Grada, 2004.80-247-0513-3DSVĚTLÍK, J.Marketing - cesta k trhu.Plzeň:Aleš Čeněk, 2005.80-86898-48-2DZYMAN, S.Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali.Praha:Management Press, 2005.80-7261-134-8DФилип Котлер, Гари Армстронг, Джим Сондерс и Вероника Вонг, Основы маркетинга ISBN 978-5-8459-1571-9; Издательство: Вильямс Год издания: 2012 г. Издательство: Вильямс - základní literaturaDФилип Котлер Маркетинг менеджмент. Экс пресс-курс 2-е изд. Серия«Деловой бестселлер»). ISBN 5-94723-952-3 - základní literatura

Požadavky

žádné

Garant

Ing. Oldřich Vávra, CSc.

Vyučující

Ing. Oldřich Vávra, CSc.