Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingová strategie (MG_921)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MG_921 - Marketingová strategie, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Role marketingu ve firmách2. Tržní orientace a její bariéry3. Strategické marketingové řízení 4. Kritéria hodnocení efektivity marketingu5. Etické a legislativní aspekty marketingu

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou posluchači umět:- vysvětlit roli marketingu v systému firemního řízení;- vysvětlit význam tržní orientace a popsat možnosti jejího zvyšování;- navrhnout proces tvorby marketingové strategie ve firmách působících v různých odvětvích;- popsat možnosti hodnocení efektivity marketingu a jejich úskalí;- popsat soudobé etické problémy marketingu.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKOTLER, P. -- KELLER, K L.Marketing management.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4150-5ZSHETH, J N. -- SISODIA, R. (ed.).Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future.Armonk:M.E. Sharpe, 2006.0-7656-1699-8ZKARLÍČEK, M. -- NOVINSKÝ, M. -- TAHAL, R.Role marketingu ve firmách.Zlín:Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014.978-80-87500-56-9

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.