Předmět Marketingová strategie (MG_921)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MG_921 - Marketingová strategie, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Role marketingu ve firmách2. Tržní orientace a její bariéry3. Strategické marketingové řízení 4. Kritéria hodnocení efektivity marketingu5. Etické a legislativní aspekty marketingu
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou posluchači umět:- vysvětlit roli marketingu v systému firemního řízení;- vysvětlit význam tržní orientace a popsat možnosti jejího zvyšování;- navrhnout proces tvorby marketingové strategie ve firmách působících v různých odvětvích;- popsat možnosti hodnocení efektivity marketingu a jejich úskalí;- popsat soudobé etické problémy marketingu.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKOTLER, P. -- KELLER, K L.Marketing management.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4150-5ZSHETH, J N. -- SISODIA, R. (ed.).Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future.Armonk:M.E. Sharpe, 2006.0-7656-1699-8ZKARLÍČEK, M. -- NOVINSKÝ, M. -- TAHAL, R.Role marketingu ve firmách.Zlín:Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014.978-80-87500-56-9
Požadavky
žádné
Garant
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.