Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing a chování spotřebitele (MG_922)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MG_922 - Marketing a chování spotřebitele, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Význam spotřebního chování v marketingovém konceptu.2. Základní přístupy ke sledování spotřebního chování. Modely.3. Formování kulturních predispozic chování spotřebitele. Význam rysů kultury.4. Skupiny kulturních elementů. Subkultury. Trendy.5. Sociální predispozice spotřebního chování. Sociální skupiny. Vliv rodiny.6. Působení referenčních skupin. Referenční skupiny v mediální marketingové komunikaci.W-o-M. Názorové vůdcovství.7. Motivační struktury, postoje, hierarchie efektů.8. Vnímání spotřebitele, formy učení se spotřebnímu chování. Spotřební komunikace.9. Průběh kupního rozhodování, modifikace.10. Segmentace trhu, typologie, cílové skupiny. Postupy procesní segmentace trhu.11. Sledování spotřebního chování, datamining agenturních databází.12. Změny ve spotřebním chování, tendence.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti umět:- charakterizovat podstatné vztahy mezi marketingem a spotřebním chováním- zhodnotit strukturu spotřebního chování a její dopad do formování marketingového přístupu- postihnout podstatné marketingové trendy a jejich vazbu na spotřební chování- uplatnit odpovídající analytické metody a databázové systémy pro postižení dopadů spotřebního chování na marketingovou orientaci

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKOTLER, P. -- KELLER, K L.Marketing management.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4150-5ZSOLOMON, M R.Consumer behaviour : a European perspective.Harlow:Prentice Hall, 2010.978-0-273-71726-3ZZAMAZALOVÁ, M. a kol.Marketing.Praha:C.H.Beck, 2010.978-80-7400-115-4DANTONIDES, G. -- RAAIJ, W F V.Consumer behaviour : a European perspective.Chichester:John Wiley & Sons, 1998.0-471-97513-3DASSAEL, H.Consumer Behavior and Marketing Action.Boston:PWS.KentPublishing Company, 1992.DBÁRTA, V. -- BÁRTOVÁ, H.Homo spotřebitel.Praha:Oeconomica, 2012.978-80-245-1822-0DBÁRTOVÁ, H. -- BÁRTA, V. -- KOUDELKA, J.Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum).Praha:Oeconomica, 2007.978-80-245-1275-4DDISMAN, M.Jak se vyrábí sociologická znalost : příručka pro uživatele.Praha:Karolinum, 2011.978-80-246-1966-8DEAST, R.Consumer behaviour : advances and applications in marketing.London:Prentice-Hall, 1997.0-13-359316-9DHAWKINS, D I. -- MOTHERSBAUGH, D L.Consumer behavior : building marketing strategy.New York:McGraw-Hill/Irwin, 2013.978-0-07-353004-8DKELLER, K L. -- APÉRIA, T. -- GEORGSON, M.Strategic brand management : a European perspective.Harlow:Prentice Hall/Financial Times, 2012.978-0-273-73787-2DKOUDELKA, J.Segmentujeme spotřební trhy.Praha:Professional Publishing, 2005.80-86419-76-2DKOUDELKA, J.Spotřební chování a marketing.Praha:Grada, 1997.80-7169-372-3DMOOIJ, M D.Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising.Thousand Oaks:Sage, 2011.978-1-4129-7990-0DMÜHLBACHER, H.Selektivní propagace.Praha:Babtext, 1993.80-901444-6-2DSCHIFFMAN, L G. -- KANUK, L L.Nákupní chování.Brno:Computer Press, 2004.80-251-0094-4DWEDEL, M. -- KAMAKURA, W A.Market segmentation : conceptual and methodological foundations.Boston:Kluwer Academic Publishers, 2001.0-7923-8635-3DVYSEKALOVÁ, J.Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky".Praha:Grada Publishing, 2011.978-80-247-3528-3D Lantos,G.P.: Consumer Behavior in Action: Real-life Applications for Marketing Managers. Routledge,2014. ISBN: 978-0765620903DArnauld,E., Price, L, Zinkhan, G.: Consumer, McGraw – Hill, 2003. ISBN 978-0072537147DAvery, J. , Kozinets, R., , Banwari M., Raghubir,P., Woodside, A.: Consumer Behaviour, International 3rd ed., Open Mentis, Cincinnati 2013, ISBN 978-0-979-1336-4-0DEngel, J., Blackwell, R. O., Miniard, P.W.: Consumer Behavior, South-Western College Pub; 10 edition 2005, ISBN 978-0324271973DMcCracken, G.: Culture And Consumption II: Markets, Meaning, And Brand Management, Indiana University Press, Bloomington 2005, ISBN 0-253-21761-XDMoore,G. A.: Crossing the Chasm, 3rd ed. HarperBusiness, 2014. ISBN 978-0062292988DUSUNIER, J. -- LEE, J A. Marketing across cultures. Prentice Hall; 6 ed., 2013. ISBN 978-0273757733

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Jan Koudelka, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Jan Koudelka, CSc.