Předmět Marketing in Central and Eastern Europe (IP_323)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu IP_323 - Marketing in Central and Eastern Europe, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Definice a principy marketinguMarketingový výzkumSegmentace, TargetingZnačka, Produkt, CenaDistribuceKomunikační mixMezinárodní marketingMarketingové plánování
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování tohoto předmětu budou studenti samostatně řešit problémy marketingu ve střední a východní Evropě a aplikovat vhodné koncepty a nástroje mezinárodního marketingu.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNDRUSSELL, E.The fundamentals of marketing.Lausanne:AVA Academia, 2010.978-2-940373-72-7DKOTLER, P. – KELLER, K. L. Marketing Management, 12th edition. Englewood Cliffs, New Jersey: Prentice-Hall, Inc., 2005. ISBN 8120327993DRIES, Al. – TROUT, J. The 22 Immutable Laws of Marketing: Violate Them at Your Own Risk! New York: HarperCollins Publishers, Inc., 1994. ISBN 0887306667DZOUBIR Y., LHABITANT F.S. Doing Business in Emerging Europe. NewYork: Palgrave MacMillan, 2003. ISBN 0333993012
Požadavky
žádné
Garant
Ing. David Říha, Ph.D., MBA
Vyučující
Gina CookIng. David Říha, Ph.D., MBA