Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing in Central and Eastern Europe (IP_323)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu IP_323 - Marketing in Central and Eastern Europe, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Definice a principy marketinguMarketingový výzkumSegmentace, TargetingZnačka, Produkt, CenaDistribuceKomunikační mixMezinárodní marketingMarketingové plánování

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování tohoto předmětu budou studenti samostatně řešit problémy marketingu ve střední a východní Evropě a aplikovat vhodné koncepty a nástroje mezinárodního marketingu.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNDRUSSELL, E.The fundamentals of marketing.Lausanne:AVA Academia, 2010.978-2-940373-72-7DKOTLER, P. – KELLER, K. L. Marketing Management, 12th edition. Englewood Cliffs, New Jersey: Prentice-Hall, Inc., 2005. ISBN 8120327993DRIES, Al. – TROUT, J. The 22 Immutable Laws of Marketing: Violate Them at Your Own Risk! New York: HarperCollins Publishers, Inc., 1994. ISBN 0887306667DZOUBIR Y., LHABITANT F.S. Doing Business in Emerging Europe. NewYork: Palgrave MacMillan, 2003. ISBN 0333993012

Požadavky

žádné

Garant

Ing. David Říha, Ph.D., MBA

Vyučující

Gina CookIng. David Říha, Ph.D., MBA