Předmět International Marketing Communications (IP_340)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu IP_340 - International Marketing Communications, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Komunikační mixNástroje k vyvolání pozornosti v marketingové komunikaciMarketingové sděleníTrendy v marketingové komunikaciEtika v marketingové komunikaciTeorie a praxe reklamyTeorie a praxe direct marketinguTeorie a praxe public relationsTeorie a praxe podpory prodejeTeorie a praxe osobního prodejeKomunikační průmyslProces komunikačního plánování
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni naplánovat vhodnou komunikační kampaň, která povede ke splnění daných komunikačních cílů. Studenti by měli být schopni zvolit správnou komunikační strategii, rozhodnout se pro využití vhodných komunikačních nástrojů a některé z těchto nástrojů rovněž vytvořit. Měli by tak získat základní znalosti pro práci v komunikačních agenturách a v marketingových odděleních firem.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNDFILL, C.Marketing communications : engagements, strategies and practice.Harlow:Prentice Hall, 2006.0-273-68772-7
Požadavky
žádné
Garant
Ing. Petr Král, Ph.D.
Vyučující
Ing. Petr Král, Ph.D.