Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Management spotřebitelských dojmů (IP_342)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu IP_342 - Management spotřebitelských dojmů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.ECST syllabus, obsah rozdělen do čtyř dnů (2 + 2), viz níže: (dotace 13/13) a.Kurz umožní studentům rozvíjet akademické a profesionální znalosti v přístupu ke spotřebitelům. Studenti se naučí a hlouběji pochopí jak definovat, plánovat, dodat a řídit to, jak spotřebitelé vnímají výrobek, službu, firmu,atd., tj. "dojmy" spotřebitelů.b.Po úspěšném absolvování budou studenti schopni holisticky pracovat se spotřebitelskými "dojmy" jako komkurenční výhodou v nasyceném trhu. Pochopí jak definovat, plánovat, rozvíjet, dodávat a řídit spotřebitelské dojmy a zkušenosti. V akademickém rámci se naučí definovat správné spotřebitelské dojmy prostřednictvím nových způsobů a metod mareketingového průzkumu, sdělit je spotřebitelům pomocí nových způsobů komunikace, rozvíjet je jako celistvou značku dojmů, dodat je prostřednictvím různých spotřebitelských styčných bodů a řídit je prostřednictvím sjednocení mezinárodních a externích aktivit. Z kurzu si odnesou navíc praktické dovednosti - jak vypadá skutečný podnikový rámec skupinového zadání.c.1. Úvod do managementu spotřebitelských dojmů a zkušeností2. Řízení výrobku a technologie3. Řízení inovací4. Od produktového managementu k řízení dojmů a zkušeností 5. Inovace a dojmy6. Plánování dojmů: definování spotřebitelských hodnot a zkušeností7. Metody výzkumu se vztahem k dojmům a zkušenostem8. Spotřebitelské dojmy a značka9. Od tradičního marketingu k marketingu dojmů 10. Spotřebitelské dojmy v maloobchodě11. Spotřebitelské dojmy v digitálním světě12. Spotřebitelské dojmy jako udržitelná konkurenční výhoda13. Holistický rámec spotřebitelských dojmů2.1st day: background and holistic aspect of consumer experience management (dotace 3/3) a.The 1st day covers 1. to 6. from ECTS syllabus:1. Introduction to Consumer Experience Management2. Product & Technology Management3. Innovation Management4. From Product Management to Experience Management5. Innovation and Experience6. Experience Planning: Define Consumer Value and Experienceb.Framework how consumer experience management can provide the added value and competitive advantage comparing traditional way of product and technology centric product management.c.Beginning part of consumer experience management in how to define the right consumer experience and new way of marketing research methodologies.d.A brief on two group assignments for the course: a group term paper and a group case presentation. The subjects and guideline for both group assignments will be briefed on 1st lecture day.e.Both subjects for both assignments will be given by companies including Nokia, so students can learn practical experience on how to define, plan and deliver the consumer experiences through real hands-on cases.Brief: Two Group course term assignments (a group term paper + a group case presentation)3.2nd day:During the 2nd day lecture, the course will cover the short summary of 1st day lecture and expand the more detailed aspect of consumer experiences in Brand, Marketing, Retail and Digital/Online. (dotace 3/3) a.The 2nd day covers 7. to 11. from ECTS syllabus:7. Experience Research Methods8. Consumer Experience and Brand 9. From Traditional Marketing to Experience Marketing10. Consumer Experience in Retail11. Consumer Experience in Digital Worldb.Summary of 1st Day lecture:- Student term paper draft de-brief for selected three groups- Student term case presentation draft de-brief for all groupsc.How consumer experience could be built the brand experience.d.How we can build the efficient marketing for consumer experience by moving from traditional marketing to experience marketing.e.How to deliver consumer experience in retail and digital environments.f.In addition, there will be a de-brief session by students on the draft versions of two group assignments for the course: a group term paper and a group case presentation. The feedback will be given for draft versions.4.3rd and 4th days: As the overall summary, the course will conclude the framework how to deliver holistic consumer experience.As the knowledge sharing session, there will be a session that three selected groups will present their term paper as the best cases.In addition, all student groups will present their group case presentations. (dotace 7/7) a.Short summary of 1st and 2nd day lectures.b.The 3rd and 4th days cover: 12. to 13. from the ECST syllabus12. Consumer Experience as the Sustainable Competitive Advantage13. Holistic Consumer Experience FrameworkSTUDENTS PRESENTATIONSc.How to build the sustainable competitive advantage in consumer experience.d.Best three group student term paper presentation.e.Student term case presentation (all students).

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti schopni:- holisticky pracovat se spotřebitelskými "dojmy" jako konkurenční výhodou v nasyceném trhu,- definovat, plánovat, rozvíjet, dodávat a řídit spotřebitelské dojmy a zkušenosti,- definovat správně spotřebitelské dojmy prostřednictvím nových způsobů a metod mareketingového průzkumu, - využít nových způsobů komunikace vůči spotřebitelům,- rozvíjet celistvou značku dojmů, dodat je prostřednictvím různých spotřebitelských styčných bodů a řídit je prostřednictvím sjednocení mezinárodních a externích aktivit,- prakticky využít podnikový rámec skupinového zadání.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNDPine,B.J.II, Gilmore,J.H.: The Experience Economy, Harvard Business School Press 1999DSchmitt,B.H.: Big Think Strategy, Harvard Business School Press, 2007DSmith,S., Wheeler,J.: Managing the Customer Experience, 2003

Požadavky

Závěrečné hodnocení je založeno na ohodnocení business projektu a jeho prezentace. Hodnotí se především průběžná práce na zadáních: během 2x tří týdnů mezi třemi jednodenními semináři.

Garant

doc. Ing. Ludmila Štěrbová, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Ludmila Štěrbová, CSc.