Předmět Channel Distribution Marketing (IP_363)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu IP_363 - Channel Distribution Marketing, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Obsah kurzu je vzhledem k jazyku výuky uveden v anglickém sylabu.
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni:1. Navrhnout strategii distribuce výrobků konsistentně s celkovou marketingovou pozicí firmy2. Navrhnout plán k nalezení, výběru a udržení členů řetězce3. Vyvinout plán k motivování členů řetězce, aby jednali v souladu se zájmy firmy4. Vyvinout doporučení pro řízení řetězců ohledně výrobkových, cenových a propagačních aspektů5. Vyvinout systém pro monitorování a hodnocení výkonnosti každého člena řetězce6. Porozumět rozdílům mezi americkými a mezinárodními řetězci7. Porozumět různým rozhodnutím s jejich vlivem na spotřebitele, zaměstnance a společnost8. Porozumět elektronickému obchodu, logistice a managementu dodavatelských řětezců
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBND“Marketing Channels“, 7th Edition, by Coughlan, Anderson, Stern, El-Ansary, ISBN 01319-13468, Prentice Hall (2006)
Požadavky
žádné
Garant
doc. Ing. Ludmila Štěrbová, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Ludmila Štěrbová, CSc.