Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět International Marketing Communications (IP_411)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu IP_411 - International Marketing Communications, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Komunikační mixNástroje k vyvolání pozornosti v marketingové komunikaciMarketingové sděleníTrendy v marketingové komunikaciEtika v marketingové komunikaciTeorie a praxe reklamyTeorie a praxe direct marketinguTeorie a praxe public relationsTeorie a praxe podpory prodejeTeorie a praxe osobního prodejeKomunikační průmyslProces komunikačního plánování

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti schopni:- vysvětlit použití jednotlivých nástrojů komunikačního mixu- vysvětlit rozdíly mezi jednotlivými nástroji komunikačního mixu- vysvětlit hlavní koncepty chování spotřebitele a využít je při plánování komunikační kampaně- naplánovat vhodnou komunikační kampaň, která povede ke splnění daných komunikačních cílů.- zvolit správnou komunikační strategii- rozhodnout se pro využití vhodných komunikačních nástrojů a některé z těchto nástrojů rovněž vytvořit

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZPATRICK DE PELSMACKER, M G.Marketing Communications.2001.ZFILL, C.Marketing communications : engagements, strategies and practice.Harlow:Prentice Hall, 2006.0-273-68772-7D90120

Požadavky

žádné

Garant

Ing. Petr Král, Ph.D.

Vyučující

Ing. Petr Král, Ph.D.