Předmět International Marketing Communications (IP_411)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu IP_411 - International Marketing Communications, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Komunikační mixNástroje k vyvolání pozornosti v marketingové komunikaciMarketingové sděleníTrendy v marketingové komunikaciEtika v marketingové komunikaciTeorie a praxe reklamyTeorie a praxe direct marketinguTeorie a praxe public relationsTeorie a praxe podpory prodejeTeorie a praxe osobního prodejeKomunikační průmyslProces komunikačního plánování
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni:- vysvětlit použití jednotlivých nástrojů komunikačního mixu- vysvětlit rozdíly mezi jednotlivými nástroji komunikačního mixu- vysvětlit hlavní koncepty chování spotřebitele a využít je při plánování komunikační kampaně- naplánovat vhodnou komunikační kampaň, která povede ke splnění daných komunikačních cílů.- zvolit správnou komunikační strategii- rozhodnout se pro využití vhodných komunikačních nástrojů a některé z těchto nástrojů rovněž vytvořit
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZPATRICK DE PELSMACKER, M G.Marketing Communications.2001.ZFILL, C.Marketing communications : engagements, strategies and practice.Harlow:Prentice Hall, 2006.0-273-68772-7D90120
Požadavky
žádné
Garant
Ing. Petr Král, Ph.D.
Vyučující
Ing. Petr Král, Ph.D.