Předmět Public Relations (5HP412)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 5HP412 - Public Relations, Národohospodářská fakulta, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Vývoj definice Public relations.2. Historický vývoj PR ve světě.3. Charakteristika stavu PR v ČR.4. Rozdíl mezi PR a reklamou.5. Typy PR činností - press relations, special event a další.6. Krizová komunikace.7. Organizace PR činnosti.8. Používané formy práce PR.9. Tvorba kampaně a dílčí akce.10. Techniky průzkumu a jejich vyhodnocení.11. Finanční hlediska PR činnosti (kalkulace nákladů a cen).12. Externí PR agentura a její role.13. Způsoby hrazení PR činnosti.
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni- definovat pojem PR a rozlišit mezi PR a reklamou;- shrnout všechny činnosti, které PR obnáší;- řídit krizovou komunikaci;- vypočítat náklady spojené s konkrétní PR činností;- navrhnout mediální kampaň;- vytvořit tiskovou zprávu;- uspořádat tiskovou konferenci.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZSTEJSKALOVÁ, D. -- HORÁKOVÁ, I. -- ŠKAPOVÁ, H.Strategie firemní komunikace.Praha:Management Press, 2008.978-80-7261-178-2ZBAJČAN, R.Techniky public relations, aneb, Jak pracovat s médii.Praha:Management Press, 2003.80-7261-096-1D Vladimír Bystrov, Miloš Růžička: Firemní komunikace a řízení reputace, Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity v Brně 2006, ISBN 80-210-4104-8
Požadavky
Při hodnocení 4+ opakuje student závěrečnou ústní zkoušku a rozhoduje se mezi hodnocením 3 (dosáhne-li z opravného testu 60 % a více) a 4 (dosáhne-li z opravného testu méně než 60 %).
Garant
Ing. Ondřej Kubala
Vyučující
Ing. Ondřej Kubala