Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Úvod do specifik managementu v médiích (5HP522)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 5HP522 - Úvod do specifik managementu v médiích, Národohospodářská fakulta, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Základní pojmy a instituty oboru (redakce, výroba, distribuce, inzerce, reklama, marketing). 2. Vývoj managementu a podnikání v médiích.3. Současný stav managementu a jeho praxe v ČR.4. Procesuální aktivity managementu.5. Praktické činnosti reflektující teoretické zázemí podnikání v mediální oblasti.6. Reflexe poznatků, metod a strategií, které se uplatňují v oblasti tištěných médií - v novinách a časopisech.7. Manažerské strategie v nakladatelské činnosti.8. Manažerské strategie v tiskové komerční komunikaci (reklamě a PR).9. Management v elektronických médiích (rozhlas, televize, internet). 10. Východiska a obecné principy manažerské práce s přihlédnutím ke specifikům v médiích. 11. Techniky manažerské práce - plánování, rozpočtování, organizování. 12. Práce s lidskými zdroji, řízení týmů a kontrola.13. Výcvik v praktických manažerských dovednostech spjatých s provozem a praxí v mediálních organizacích na seminářích.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti schopni - získat ucelený přehled o procesech, cílech a metodách řízení mediálních organizací, a to na základě teorie i praxe v tiskových a elektronických médiích;- popsat vývoj a současný stav mediálního managementu v ČR;- vysvětlit manažerské strategie v jednotlivých mediálních oblastech;- shrnout techniky a principy manažerské práce v médiích.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZWARD, M.50 základních manažerských technik.Praha:Management Press, 1998.80-85943-59-XZMCLUHAN, M.Jak rozumět médiím: extenze člověka.Odeon, 1991.8020702962DMCQUAIL, D.Úvod do teorie masové komunikace.Praha:Portál, 2002.80-7178-714-0

Požadavky

Při hodnocení 4+ opakuje student závěrečný test a rozhoduje se mezi hodnocením 3 (dosáhne-li z opravného testu 60 % a více) a 4 (dosáhne-li z opravného testu méně než 60 %).

Garant

PhDr. Milan Soška

Vyučující

PhDr. Milan Soška