Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing pro architekty (FA-MPA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FA-MPA - Marketing pro architekty, Fakulta architektury, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je osvojení si principy marketingové myšlení jako základ pro orientaci v tržním prostředí a pro práci se záklazníky.

Osnova

Strategie prodeje.Zahájení a vedení rozhovoru se zákazníkem.Analýza zákazníkových potřeb.Techniky argumentace.Efektivní závěr jednání.Strategie práce s námitkami zákazníka.Rozdíl mezi prodejem a marketingem.Marketingový mix v rukou architekta.Public relation a propagace jako základ úspěchu.Reklama a její význam, vhodný výběr média.Strategie diferenciace produktu.Strategie minimálních nákladů.Získávání informací o zákaznících a o trhu. Segmentace trhu .

Literatura

Horáková I., Marketing v současné praxi, Grada Praha 1995 (CS)Kotler P.,10 smrtelných marketingových hříchů, Grada Praha 2004 (CS)Trias de Bes F., Kotler P., Inovativní marketing - Jak kreativním myšlením vytvářet nové trhy a vítězit na nich. Grada Publishing Praha 2005 (CS)

Požadavky

Základní znalosti a orientace v ekonomice

Garant

doc. Ing. Jan Lojda, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Jan Lojda, CSc.