Předmět Marketing pro architekty (FA-MPA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FA-MPA - Marketing pro architekty, Fakulta architektury, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem předmětu je osvojení si principy marketingové myšlení jako základ pro orientaci v tržním prostředí a pro práci se záklazníky.
Osnova
Strategie prodeje.Zahájení a vedení rozhovoru se zákazníkem.Analýza zákazníkových potřeb.Techniky argumentace.Efektivní závěr jednání.Strategie práce s námitkami zákazníka.Rozdíl mezi prodejem a marketingem.Marketingový mix v rukou architekta.Public relation a propagace jako základ úspěchu.Reklama a její význam, vhodný výběr média.Strategie diferenciace produktu.Strategie minimálních nákladů.Získávání informací o zákaznících a o trhu. Segmentace trhu .
Literatura
Horáková I., Marketing v současné praxi, Grada Praha 1995 (CS)Kotler P.,10 smrtelných marketingových hříchů, Grada Praha 2004 (CS)Trias de Bes F., Kotler P., Inovativní marketing - Jak kreativním myšlením vytvářet nové trhy a vítězit na nich. Grada Publishing Praha 2005 (CS)
Požadavky
Základní znalosti a orientace v ekonomice
Garant
doc. Ing. Jan Lojda, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Jan Lojda, CSc.