Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Management a marketing (FAST-1P1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAST-1P1 - Management a marketing, Fakulta stavební, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Základy plánovaní, organizování, management firmy, marketing produktů zaměřený na vodní hospodářství.

Osnova

1. Systémové pojetí managementu, jeho teorie a prostředí.2. Strategické, operační a taktické plánování a rozhodování.3. Organizování, organizační struktura, její tvorba a změny. 4. Personální management, lidský faktor. 5. Teorie motivace, vedení, jeho způsoby a nástroje.6. Kontrolování, kontrolní systémy, produktivita.7. Nové směry a tendence managementu. 8. Marketing, marketingové strategie.

Literatura

HORÁKOVÁ, I. et al: Marketing v současné světové praxi. GRADA 1992KOONTZ,H. WEIHRICH,H.: Management. VP 1993KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. GRADA 2000ŠULEŘ, O.: Managerské techniky. VSO 2000VYSUŠIL, J.: Základy managementu. 1999

Požadavky

ekonomika stavebnictví

Garant

doc. Ing. Jaroslav Hlaváč, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Jaroslav Hlaváč, CSc.