Předmět Management a marketing (FAST-1P1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAST-1P1 - Management a marketing, Fakulta stavební, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Základy plánovaní, organizování, management firmy, marketing produktů zaměřený na vodní hospodářství.
Osnova
1. Systémové pojetí managementu, jeho teorie a prostředí.2. Strategické, operační a taktické plánování a rozhodování.3. Organizování, organizační struktura, její tvorba a změny. 4. Personální management, lidský faktor. 5. Teorie motivace, vedení, jeho způsoby a nástroje.6. Kontrolování, kontrolní systémy, produktivita.7. Nové směry a tendence managementu. 8. Marketing, marketingové strategie.
Literatura
HORÁKOVÁ, I. et al: Marketing v současné světové praxi. GRADA 1992KOONTZ,H. WEIHRICH,H.: Management. VP 1993KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. GRADA 2000ŠULEŘ, O.: Managerské techniky. VSO 2000VYSUŠIL, J.: Základy managementu. 1999
Požadavky
ekonomika stavebnictví
Garant
doc. Ing. Jaroslav Hlaváč, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Jaroslav Hlaváč, CSc.