Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (FAST-1V9)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAST-1V9 - Marketing, Fakulta stavební, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Získání schopností pracovat v oblasti distribuční politiky, získávání zakázek a příležitostí ve stavební výrobě

Osnova

1.Úvod do průmyslového marketingu 2.Základní pojmy a principy 3.SWOT analýza českého stavebnictví, definice a příklady využití 4.Tržní prostředí a reprodukční proces 5.-6.Specifikace marketingu pro stavebnictví 7.-8.Strategické rozhodovací procesy, strategické postupy uplatňované ve firemní praxi 9.-10.Marketingový výzkum – metody a postupy 11.Marketingově řízené firmy – východiska a zásady 12.Marketingový audit stavební firmy13.Uplatňované prvky komunikačního mixu ve stavebnictví

Literatura

Kotler philip: Marketing a management. Victoria Publishing 1992

Požadavky

Znalosti principů ekonomiky stavebního podniku.

Garant

Ing. Ignác Sekanina

Vyučující

Ing. Ignác Sekanina