Předmět Marketing (FAST-1V9)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAST-1V9 - Marketing, Fakulta stavební, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Získání schopností pracovat v oblasti distribuční politiky, získávání zakázek a příležitostí ve stavební výrobě
Osnova
1.Úvod do průmyslového marketingu 2.Základní pojmy a principy 3.SWOT analýza českého stavebnictví, definice a příklady využití 4.Tržní prostředí a reprodukční proces 5.-6.Specifikace marketingu pro stavebnictví 7.-8.Strategické rozhodovací procesy, strategické postupy uplatňované ve firemní praxi 9.-10.Marketingový výzkum – metody a postupy 11.Marketingově řízené firmy – východiska a zásady 12.Marketingový audit stavební firmy13.Uplatňované prvky komunikačního mixu ve stavebnictví
Literatura
Kotler philip: Marketing a management. Victoria Publishing 1992
Požadavky
Znalosti principů ekonomiky stavebního podniku.
Garant
Ing. Ignác Sekanina
Vyučující
Ing. Ignác Sekanina