Předmět Marketing a management (FAST-6V6)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAST-6V6 - Marketing a management, Fakulta stavební, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Získání marketingových dovedností ve stavební výrobě a výrobě stavebních hmot. Schopnost se orientovat v organizačních strukturách a uplatňovat základní principy řízení.
Osnova
1. Marketing jako podnikatelská filozofie2. Strategický marketing3. Analýza trhu, okolí konkurence4. SWOT analýza 5. Analýza příležitostí firmy a ohrožení6. Stanovení cílů podniku7. Typové varianty marketingových strategií8. Význam trhu9. Výrobková politika10. Podnikové organizace11. Nástroje řízení12. Řídicí styly a principy řízení13. Manažeři a manažerské prostředí. Řízení lidských zdrojů
Literatura
Sekanina I.: Marketing ve stavebnictví. VUT FAST
Požadavky
Znalosti základních ekonomických pojmů a vztahů. Základy ekonomiky stavebního podniku
Garant
PhDr. Dana Linkeschová, CSc.
Vyučující
PhDr. Dana Linkeschová, CSc.