Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing a management (FAST-6V6)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAST-6V6 - Marketing a management, Fakulta stavební, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Získání marketingových dovedností ve stavební výrobě a výrobě stavebních hmot. Schopnost se orientovat v organizačních strukturách a uplatňovat základní principy řízení.

Osnova

1. Marketing jako podnikatelská filozofie2. Strategický marketing3. Analýza trhu, okolí konkurence4. SWOT analýza 5. Analýza příležitostí firmy a ohrožení6. Stanovení cílů podniku7. Typové varianty marketingových strategií8. Význam trhu9. Výrobková politika10. Podnikové organizace11. Nástroje řízení12. Řídicí styly a principy řízení13. Manažeři a manažerské prostředí. Řízení lidských zdrojů

Literatura

Sekanina I.: Marketing ve stavebnictví. VUT FAST

Požadavky

Znalosti základních ekonomických pojmů a vztahů. Základy ekonomiky stavebního podniku

Garant

PhDr. Dana Linkeschová, CSc.

Vyučující

PhDr. Dana Linkeschová, CSc.