Předmět Marketing ve stavebnictví (FAST-BV12)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAST-BV12 - Marketing ve stavebnictví, Fakulta stavební, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Získání schopností pracovat v oblasti distribuční politiky, získávání zakázek a příležitostí ve stavební výrobě
Osnova
1. Úvod do průmyslového marketingu2. Základní pojmy a principy3. SWOT analýza českého stavebnictví, definice a příklady využití4. Tržní prostředí a reprodukční proces5.-6. Specifikace marketingu pro stavebnictví7.-8. Strategické rozhodovací procesy, strategické postupy uplatňované ve firemní praxi9.-10. Marketingový výzkum – metody a postupy11. Marketingově řízené firmy – východiska a zásady12. Marketingový audit stavební firmy13. Uplatňované prvky komunikačního mixu ve stavebnictví
Literatura
Jerome Mc. Carthy, William Perreault, Jr.: Basic Marketing - A Global-Managerial Approach. IRWIN, Boston, 1993. ISBN 80-85605-29-5. (EN)Jerome Mc. Carthy , William Perreault, Jr.: Applications in Basic Marketing. IRWIN, Boston, 1995. ISBN-10: 0072521341. (EN)Cooper John, Lane Peter: Marketingové plánování. Praha: GRADA Publishing, a.s., 1999. ISBN 80-7169-641-2. (CS)Horáková Helena: Strategický marketing. Praha: GRADA Publishing, a.s., 2000. ISBN 80-7169-996-9. (CS)Kotler, Philip: Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4. (CS)Kotler Philip: Marketing a management. Praha: GRADA Publishing, a.s., 2001. ISBN 80-247-0016-6. (CS)Pleskač Jiří, Soukup Leoš: Marketing ve stavebnictví. Praha: GRADA Publishing, a.s., 2001. ISBN 80-247-0052-2. (CS)
Požadavky
Znalosti principů ekonomiky stavebního podniku.
Garant
doc. Ing. Bohumil Puchýř, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Bohumil Puchýř, CSc.