Předmět Marketing 1 (FAST-BV17)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAST-BV17 - Marketing 1, Fakulta stavební, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem předmětu je poskytnout studentům znalosti z oblasti marketingu a vést je k pochopení možných způsobů využití marketingových principů při řízení odborných činností/ útvarů ve stavební firmě.
Osnova
1. Zařazení marketingu do kontextu manažerských aktivit podnikového vedení2. Obecné podmínky efektivního uplatnění marketingu3. Segmentace zákazníků4. Nástroje marketingového řízení - marketingový mix - produkt a produktová politika5. Nástroje marketingového řízení - cena a cenová politika6. Nástroje marketingového řízení - distribuce a distribuční politika7. Nástroje marketingového řízení - komunikace a komunikační politika8. Marketingový výzkum9. Marketingová strategie10. Soudobé trendy v marketingu - marketing v prostředí e-commerce11. Soudobé trendy v marketingu - možnosti využití sociálních sítí 12. Soudobé trendy v marketingu - marketing ve službách13. Zápočet
Literatura
Není specifikováno.
Požadavky
Znalosti principů ekonomiky stavebního podniku.
Garant
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA
Vyučující
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA