Předmět Marketing a management (FAST-CV064)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAST-CV064 - Marketing a management, Fakulta stavební, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Získání schopností pracovat v oblasti distribuční politiky, získávání zakázek a příležitostí ve stavební výrobě. Základní otázky vedení a řízení spolupracovníků ve stavebním podniku.
Osnova
1. Marketing a jeho role v rozvoji podniku2. Marketingové plánování3. Marketingový výzkum4. Trhy organizací a nákupní chování organizací5. Marketing ve veřejném sektoru6. Metody marketingové komunikace7. Distribuční procesy8. Marketingové analýzy ve stavebnictví9. Marketingové strategie10. Méně známá "P" z marketingového mixu
Literatura
Není specifikováno.
Požadavky
Znalosti principů ekonomiky stavebního podniku.
Garant
Ing. Radek Dohnal, Ph.D.
Vyučující
Ing. Radek Dohnal, Ph.D.