Předmět Marketing a management (FAST-CV64)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAST-CV64 - Marketing a management, Fakulta stavební, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Získání schopností pracovat v oblasti distribuční politiky, získávání zakázek a příležitostí ve stavební výrobě. Základní otázky vedení a řízení spolupracovníků ve stavebním podniku.
Osnova
1. Úvod do marketingu, základní pojmy2. SWOT analýza českého stavebnictví a příklady využití3. Marketingový mix. Strategické rozhodovací procesy uplatňované ve firemní praxi4-5. Marketingový výzkum – metody a postupy6-7. Identifikace principů a metod vedení a řízení8-9. Výkonnost, princip růstu a změny, paradigma10. Organizace a plánovaní, time management, priority, delegování pravomocí a odpovědnost. Lidské zdroje, budování a přetváření vztahů, vytváření týmů
Literatura
Cooper John, Lane Peter: Marketingové plánování. Praha: GRADA Publishing, a.s., 1999. ISBN 80-7169-641-2. (CS)Horáková Helena: Strategický marketing. Praha: GRADA Publishing, a.s., 2000. ISBN 80-7169-996-9. (CS)Kotler, Philip: Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4. (CS)Kotler Philip: Marketing a management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6. (CS)Pleskač Jiří, Soukup Leoš: Marketing ve stavebnictví. Praha: GRADA Publishing, a.s., 2001. ISBN 80-247-0052-2. (CS)Jerome Mc. Carthy, William Perreault, Jr.: Basic Marketing - A Global-Managerial Approach. IRWIN, Boston, 1993. ISBN 80-85605-29-5. (EN)Jerome Mc. Carthy, William Perreault, Jr.: Applications in Basic Marketing. IRWIN, Boston, 1995. ISBN-10: 0072521341. (EN)
Požadavky
Znalosti principů ekonomiky stavebního podniku.
Garant
Ing. Radek Dohnal, Ph.D.
Vyučující
Ing. Radek Dohnal, Ph.D.