Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing 2 (FAST-CV77)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAST-CV77 - Marketing 2, Fakulta stavební, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Hlavním cílem předmětu je seznámit studenty s pokročilými metodami a technikami v oblasti aplikace marketingu s využitím systémově procesního přístupu. Studenti si osvojí teoretické poznatky a znalosti metodických postupů potřebných pro uplatnění marketingových přístupů při řízení stavebních firem v praxi s důrazem na dlouhodobě udržitelnou konkurenční výhodu s využitím nástrojů marketingového výzkumu a six sigma marketingu.

Osnova

1. Marketingový výzkum 1 – metodika marketingového výzkumu2. Marketingový výzkum 2 – metody a techniky marketingového výzkumu3. Marketingový výzkum 3 – oblasti aplikace marketingového výzkumu4. – 5. Aplikační software – zpracování dat, marketingové rozhodování (SPSS, CRM)6. Úvod do six sigma marketingových procesů7. – 8. Six sigma marketing scorecards – měření marketingového výkonu (performance) 9. Six sigma ve strategických marketingových procesech 10. – 11. QFD v marketingové oblasti12. Six sigma v taktických marketingových procesech13. Six sigma v operativních marketingových procesech

Literatura

Není specifikováno.

Požadavky

Znalosti principů ekonomiky stavebního podniku.

Garant

doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA

Vyučující

doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA