Předmět Marketing 2 (FAST-CV77)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAST-CV77 - Marketing 2, Fakulta stavební, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Hlavním cílem předmětu je seznámit studenty s pokročilými metodami a technikami v oblasti aplikace marketingu s využitím systémově procesního přístupu. Studenti si osvojí teoretické poznatky a znalosti metodických postupů potřebných pro uplatnění marketingových přístupů při řízení stavebních firem v praxi s důrazem na dlouhodobě udržitelnou konkurenční výhodu s využitím nástrojů marketingového výzkumu a six sigma marketingu.
Osnova
1. Marketingový výzkum 1 – metodika marketingového výzkumu2. Marketingový výzkum 2 – metody a techniky marketingového výzkumu3. Marketingový výzkum 3 – oblasti aplikace marketingového výzkumu4. – 5. Aplikační software – zpracování dat, marketingové rozhodování (SPSS, CRM)6. Úvod do six sigma marketingových procesů7. – 8. Six sigma marketing scorecards – měření marketingového výkonu (performance) 9. Six sigma ve strategických marketingových procesech 10. – 11. QFD v marketingové oblasti12. Six sigma v taktických marketingových procesech13. Six sigma v operativních marketingových procesech
Literatura
Není specifikováno.
Požadavky
Znalosti principů ekonomiky stavebního podniku.
Garant
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA
Vyučující
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA