Předmět Marketing management (FAST-DV59)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAST-DV59 - Marketing management, Fakulta stavební, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Získání schopností provádění marketingové analýzy ve stavební firmě.
Osnova
1.Filosofie marketingového řízení2.Úloha informací pro marketingový rozhodovací proces3.Marketingový informační systém 4.Analýza marketingových informací5.Projektování marketingové strategie6.Marketingová analýza stavební firmy7.-8.Návrh projektu marketingové strategie stavební firmy9.-11.Prezentace projektu marketingové strategie12.Management marketingové strategie stavební firmy13.Audit marketingové strategie ve stavební firmě
Literatura
Kotler, P.: Marketing management. Grada, Praha 2001Lesáková, D.: Marketingové analýzy a prognózy. Ekonóm, Bratislava 2002Mozga, J.: Marketingový výzkum. Gaudeamus, Hradec Králové 2001Pleskač, J.: Marketing ve stavebnictví. Grada Publishing, Praha 2001Hingston, P.: Efektivní marketing. Knižní klub, Praha 2002Horáková, H.: Strategický marketing. Grada Publishing, Praha 2003Christopher, M.: Logistika v marketingu. Management Press, Praha 2000Kaňok, M.: Statistické metody marketingu. Rumpál, P.: Teritoriální marketing jako koncept územního rozvoje. Stainová, M.: E-marketing II. Vysoká škola báňská – Technická univerzita, Ostrava 2003Westwood, J.: Jak sestavit marketingový plán. Grada Publishing, Praha 1999
Požadavky
Znalosti a vědomosti základů marketingu.
Garant
doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.