Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing management (FAST-DV59)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAST-DV59 - Marketing management, Fakulta stavební, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Získání schopností provádění marketingové analýzy ve stavební firmě.

Osnova

1.Filosofie marketingového řízení2.Úloha informací pro marketingový rozhodovací proces3.Marketingový informační systém 4.Analýza marketingových informací5.Projektování marketingové strategie6.Marketingová analýza stavební firmy7.-8.Návrh projektu marketingové strategie stavební firmy9.-11.Prezentace projektu marketingové strategie12.Management marketingové strategie stavební firmy13.Audit marketingové strategie ve stavební firmě

Literatura

Kotler, P.: Marketing management. Grada, Praha 2001Lesáková, D.: Marketingové analýzy a prognózy. Ekonóm, Bratislava 2002Mozga, J.: Marketingový výzkum. Gaudeamus, Hradec Králové 2001Pleskač, J.: Marketing ve stavebnictví. Grada Publishing, Praha 2001Hingston, P.: Efektivní marketing. Knižní klub, Praha 2002Horáková, H.: Strategický marketing. Grada Publishing, Praha 2003Christopher, M.: Logistika v marketingu. Management Press, Praha 2000Kaňok, M.: Statistické metody marketingu. Rumpál, P.: Teritoriální marketing jako koncept územního rozvoje. Stainová, M.: E-marketing II. Vysoká škola báňská – Technická univerzita, Ostrava 2003Westwood, J.: Jak sestavit marketingový plán. Grada Publishing, Praha 1999

Požadavky

Znalosti a vědomosti základů marketingu.

Garant

doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.