Předmět Marketing (FAST-GV52)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAST-GV52 - Marketing, Fakulta stavební, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Získání schopností pracovat v oblasti distribuční politiky, získávání zakázek a příležitostí ve stavební výrobě
Osnova
1.Úvod do marketingu 2.Základní pojmy a principy 3.SWOT analýza českého stavebnictví, definice a příklady využití 4.Marketingový mix, strategické rozhodovací procesy v podniku. 5.-6.Specifikace marketingu pro stavebnictví 7.-8.Strategické rozhodovací procesy, strategické postupy uplatňované ve firemní praxi 9.-10.Marketingový výzkum – metody a postupy 11.Marketingově řízené firmy – východiska a zásady 12.Marketingový audit stavební firmy13.Uplatňované prvky komunikačního mixu ve stavebnictví
Literatura
PLESKAČ, Jiří a SOUKUP, Leoš: Marketing ve stavebnictví. Praha: GRADA Publishing, a.s., 2001. ISBN 80-247-0052-2. (CS)Mc. CARTHY, Jerome a PERREAULT, Jr.William: Basic Marketing - A Global-Managerial Approach. Boston:IRWIN, 1993. ISBN 0-256-0509-5. (EN)Mc. CARTHY, Jerome a William PERREAULT, Jr.William: Applications in Basic Marketing. IRWIN: Boston, 1995. ISBN-10: 0072521341. (EN)KOTLER, Philip a AMSTRONG, Gary: Principles of Marketing. New Jersey: Prentice-Hall., 2001. ISBN 0-13-029368-7. (EN)
Požadavky
Znalosti principů ekonomiky stavebního podniku.
Garant
doc. Ing. Leonora Marková, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Leonora Marková, Ph.D.