Předmět Marketing a management uměleckého provozu - letní (FAVU-3MaM-L)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAVU-3MaM-L - Marketing a management uměleckého provozu - letní, Fakulta výtvarných umění, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem předmětu je získat schopnost aplikovat teoretické znalosti z oblasti ekonomie do řešení vybraného problému v rámci doktorandského projektu.
Osnova
Základní ekonomické pojmy především v oblasti nákladů, výnosů, hospodářského výsledku, účetnictví, kalkulace nákladů, tvorby cen, nabídky, poptávky, konkurence, organizace, managementu a marketingu.
Literatura
1. KOTLER, P.:Marketing management.10.rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing.,a.s., 2003. 802 s. ISBN 80-247- 0471-64. DONELLY,J.H., GIBSON,J.L., IVANCEVICH, J.M.: Management. Praha: Grada Publishing.,a.s., 2003. 824 s. ISBN 80-7169-422-33. RAIS, K. a SMEJKAL, V.: Řízení rizik. Praha: Grada Publishing.,a.s., 2003. 270 s. ISBN 80-247- 0471-72. Mc CORMACK, M.H.: Co vás nenaučí na Harvardu aneb jak úspěšně podnikat. Prostor, Praha 1992, ISBN 8085190133
Požadavky
Znalost problematiky umění a základní praxe v uměleckém provozu.
Garant
prof. Ing. Karel Rais, CSc., MBA, dr. h. c.
Vyučující
prof. Ing. Karel Rais, CSc., MBA, dr. h. c.