Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing a management uměleckého provozu - zimní (FAVU-3MaM-Z)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FAVU-3MaM-Z - Marketing a management uměleckého provozu - zimní, Fakulta výtvarných umění, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je získat schopnost aplikovat teoretické znalosti z oblasti ekonomie do řešení vybraného problému v rámci doktorandského projektu.

Osnova

Základní ekonomické pojmy především v oblasti nákladů, výnosů, hospodářského výsledku, účetnictví, kalkulace nákladů, tvorby cen, nabídky, poptávky, konkurence, organizace, managementu a marketingu.

Literatura

1. KOTLER, P.:Marketing management.10.rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing.,a.s., 2003. 802 s. ISBN 80-247- 0471-62. Mc CORMACK, M.H.: Co vás nenaučí na Harvardu aneb jak úspěšně podnikat. Prostor, Praha 1992, ISBN 80851901333. RAIS, K. a SMEJKAL, V.: Řízení rizik. Praha: Grada Publishing.,a.s., 2003. 270 s. ISBN 80-247- 0471-74. DONELLY,J.H., GIBSON,J.L., IVANCEVICH, J.M.: Management. Praha: Grada Publishing.,a.s., 2003. 824 s. ISBN 80-7169-422-3

Požadavky

Znalost problematiky umění a základní praxe v uměleckém provozu.

Garant

prof. Ing. Karel Rais, CSc., MBA, dr. h. c.

Vyučující

prof. Ing. Karel Rais, CSc., MBA, dr. h. c.