Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Pokročilá hudební režie 2 (FEKT-PHR2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FEKT-PHR2 - Pokročilá hudební režie 2, Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je prohlubit znalosti, získané v předmětech Hudební režie I 1,2 v rámci bakalářského studia a Pokročilá hudební režie 1, tzn. s pořizováním záznamů hudebních děl, s nahrávacím řetězcem a procesem masteringu z hlediska hudebního režiséra.

Osnova

1.-2. Pořizování záznamů hudebních děl v rozhlasovém studiu.3.-4 Pořizování záznamů hudebních děl v mimo studiových akustických prostorách. 5.-6 Záznam koncertů s přenosovým vozem a s digitálním přenosovým zařízením. 7. Nahrávací řetězec - analogový, digitální, dvoustopý a vícestopý záznam. 8.-9. Nosiče záznamu, evidence záběrů, sestřih, navazování. 10.-11. Proces masteringu, sestavení finálního produktu - master tape. 12.-13. Sestavení finálního dokumentu - mastering order, křestní list.

Literatura

Syrový, V.: Akustická typologie přirozených zdrojů hudebních signálů. Výzkumná zpráva, AMU, Praha 2000.Špelda, A.: Hudební akustika, SPN, Praha 1978.Syrový, V. Hudební zvuk. Nakladatelství Akademie múzických umění v Praze, Praha, 1. vydání, 2009, ISBN 978-80-7331-161-2.Vlachý, V.: Praxe zvukové techniky, druhé aktualizované vydání - vyd. Muzikus 2000. Šíp, L.: Nahrávání a reprodukovaná hudba, Praha, Stát. hudeb. vyd. 1961.Rychlík, J. a kolektiv: Moderní instrumentace, vyšší orchestrační technika jednotlivých hudebních nástrojů, Panton, Praha 1968 Forró, D.: Domácí nahrávací studio - vyd. Grada 1996.

Požadavky

Je požadována schopnost rozlišovat komponenty hudebního záznamu, barvu nástrojů, dynamickou kontinuitu, jednotu tempa jednotlivých záběrů a kontinuitu celku.

Garant

Mgr. Petr Řezníček

Vyučující

Mgr. Petr Řezníček