Předmět Základy marketingu (FP-DzmK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-DzmK - Základy marketingu, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem předmětu je poskytnout studentům základní znalosti z oblasti marketingu a vést je k pochopení nutnosti využití marketingových principů při řízení odborných činností/ útvarů ve firmě.
Osnova
Není specifikováno.
Literatura
[17.] SPÁČIL, A. Péče o zákazníky. Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada Publishing, 2002. 116 s. ISBN 80-247-0514-1 (CS)KAŇOVSKÁ, Lucie a David Schüller. Základy marketingu. Studijní text pro bakalářské obory. 2. vyd. Brno: CERM, 2015. 131 s. ISBN 978-80-214-5107-0. (CS)[18.] STORBACKA, K., LEHTINEN, J.R. Řízení vztahů se zákazníky. Customer Relationship Management. Přel. B. Sedloňová. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 168s. ISBN 80-7169-813-X (CS)KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. 719 s. ISBN 80-247-0016-6 (CS)Boučková, J. a kol: Marketing. Praha, C.H. Beck, 2003 (CS)PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 247s. ISBN 80-7169-276-X (CS)
Požadavky
Předpokládá se znalost základních ekonomických kategorií.
Garant
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA
Vyučující
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA