Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět International Marketing (FP-EimP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-EimP - International Marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

a) Vybudovat u studentů vědomí důležitosti globálních marketingových témat, jak z pohledu mikroekonomického, tak makroekonomického.b) Kriticky posoudit vhodnost metod analýzy mezinárodního marketingového prostředí a naučit se je vhodně využívat.c) Vybudovat povědomí o specifických marketingových nástrojích, vhodných pro uplatnění v globálních tržních podmínkách.d) Rozvinout aplikační schopnosti studentů při uplatnění teoretických koncepcí v mezinárodním kontextu

Osnova

1. Marketingové prostředí v národním, mezinárodním a globálním kontextu2. Historie a současné trendy v procesu internacionalizace3. Klíčové přístupy k analýze marketingového prostředí v mezinárodním měřítku4. Marketingový mix / rozšířený marketingový mix a jeho použití v mezinárodním marketingu

Literatura

Johnson, G. and Scholes, K., 2002. Exploring corporate strategy: text and cases. 6th ed. (EN)Hooley, G. - Saunders, J. - Piercy, Nigel F. 2003. Marketing Strategy and Competitive Positioning, 3rd Edition, London: FT Prentice Hall (EN)De Burca, S. - Brown, L. - Fletcher, R. 2004. International Marketing - An SME Perspective London: FT Prentice Hall. (EN)Keegan, W. - Green, W. 2003. Global Marketing (International Edition) (EN)

Požadavky

Znalosti základních marketingových pojmů a koncepcí.

Garant

doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA

Vyučující

Ing. Vít Chlebovský, Ph.D.