Předmět International Marketing (FP-EimP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-EimP - International Marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
a) Vybudovat u studentů vědomí důležitosti globálních marketingových témat, jak z pohledu mikroekonomického, tak makroekonomického.b) Kriticky posoudit vhodnost metod analýzy mezinárodního marketingového prostředí a naučit se je vhodně využívat.c) Vybudovat povědomí o specifických marketingových nástrojích, vhodných pro uplatnění v globálních tržních podmínkách.d) Rozvinout aplikační schopnosti studentů při uplatnění teoretických koncepcí v mezinárodním kontextu
Osnova
1. Marketingové prostředí v národním, mezinárodním a globálním kontextu2. Historie a současné trendy v procesu internacionalizace3. Klíčové přístupy k analýze marketingového prostředí v mezinárodním měřítku4. Marketingový mix / rozšířený marketingový mix a jeho použití v mezinárodním marketingu
Literatura
Johnson, G. and Scholes, K., 2002. Exploring corporate strategy: text and cases. 6th ed. (EN)Hooley, G. - Saunders, J. - Piercy, Nigel F. 2003. Marketing Strategy and Competitive Positioning, 3rd Edition, London: FT Prentice Hall (EN)De Burca, S. - Brown, L. - Fletcher, R. 2004. International Marketing - An SME Perspective London: FT Prentice Hall. (EN)Keegan, W. - Green, W. 2003. Global Marketing (International Edition) (EN)
Požadavky
Znalosti základních marketingových pojmů a koncepcí.
Garant
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA
Vyučující
Ing. Vít Chlebovský, Ph.D.