Předmět Strategický marketing (FP-PsmK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-PsmK - Strategický marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Seznámit studenty s důležitou oblastí marketingové strategie - od faktorů, které vymezují možnosti rozvoje firmy, přes analytické metody, sloužící k analýze strategické marketingové pozice, tvorbu strategie až ke způsobům hodnocení realizace a výsledků marketingové strategie.
Osnova
Strategie, strategické řízení, strategický marketingPodmínky pro uplatnění strategického marketinguPostup tvorby marketingové strategieNástroje strategické marketingové analýzyGenerování námětů na strategický marketingový rozvoj firmyVolba vhodné varianty marketingové strategie a její realizace
Literatura
ZAMAZALOVÁ, M. a kol.: Marketing. Praha: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4 (CS)HORÁKOVÁ, H.: Strategický marketing. Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0447-1 (CS)
Požadavky
Znalost marketingových pojmů a koncepcí.
Garant
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA
Vyučující
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA