Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Strategický marketing (FP-PsmP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-PsmP - Strategický marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je:- procvičení praktických schopností při získávání, zpracování, analýzách a využití informací o vnějším prostředí podniku (zejména o trhu, zákaznících, konkurenci a technických trendech), - procvičení a rozvoj schopností využívat informace pro tvorbu a realizaci marketingové strategie v globálním měřítku, - seznámit studenty s řešením problémů v projektovém týmu- seznámit studenty se způsoby promítnutí marketingových rozhodnutí do dalších oblastí podnikového managementu. - ověření schopnosti řešit komplexní rozhodovací problémy s řadou konfliktů mezi příčinami a následky.- rozvinout schopnosti leadershipu, týmové práce a interpersonálních dovedností

Osnova

Úvod do simulace, seznámení s obsahem a formou výuky a hodnocením předmětuTvorba týmůŘešení problémů v týmuMarketingový průzkum – význam informací a metody jejich získávání a vyhodnocováníInterpretace výsledků marketingového průzkumu a způsoby jejich převedení do forrmulace strategických cílů firem. Návrh marketingové strategie, její realizace a upřesňování dle vývoje na trhuTvorba marketingové strategie - 4P - výrobkové, cenové, distribuční a komunikační strategieFinanční aspekty marketingových rozhodnutí – promítnutí rozhodnutí v oblasti firemní strategie do výsledků firmy Business plan – příprava a tvorba business plánu jako podkladu pro možné investice rizikového kapitálu do firmy a jeho projednání s rizikovými kapitalistyRealizace firemní strategie a analýza výkonu firmy pomocí vyváženého systému ukazatelů výkonnosti firmy – BSC jako kriterium výkonu firmyZávěrečná prezentace výsledků firem

Literatura

ZAMAZALOVÁ, M. a kol.: Marketing. Praha: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4 (CS)KOTLER, P.: Marketing Management (EN)

Požadavky

Znalosti základních ekonomických a marketingových termínů a koncepcí, schopnost týmové práce, time-management, znalosti práce s PC

Garant

doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA

Vyučující

doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBAIng. David Schüller, Ph.D.