Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Fundamentals of Marketing (FP-RfmA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-RfmA - Fundamentals of Marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem kursu je ověření praktických schopností řídit firmu, nalézt svoje silné stránky, případně slabiny a získat zkušenosti s praktickým využitím metod analýzy informací o trhu, zákaznících, konkurenci a technických trendech, s vytvářením a realizací marketingové strategie v globálním měřítku, se způsoby promítnutí marketingových rozhodnutí do finanční situace firmy. Cílem je rovněž ověření schopnosti řešit komplexní rozhodovací problémy s řadou konfliktů mezi příčinami a následky a efektivně zvládat nepříjemné finanční situace. Dílčím cílem je pak procvičení uživatelské návyky při práci s počítači a aplikačním softwarem.

Osnova

1. Analýza tržních příležitostí2. Formulace marketingové strategie3. Tržní testování4. Sestavení Business planu5. Realizace marketingové strategie6. Vliv rozhodnutí na ukazatele finanční výkonnosti firmy

Literatura

KOTLER, P. Principles of Marketing. 10th edition. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2004. 661 p. ISBN 0-13-101861-2 (EN)

Požadavky

Znalosti základních ekonomických pojmů a teorií.

Garant

doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA

Vyučující

doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA