Předmět Fundamentals of Marketing (FP-RfmA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-RfmA - Fundamentals of Marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem kursu je ověření praktických schopností řídit firmu, nalézt svoje silné stránky, případně slabiny a získat zkušenosti s praktickým využitím metod analýzy informací o trhu, zákaznících, konkurenci a technických trendech, s vytvářením a realizací marketingové strategie v globálním měřítku, se způsoby promítnutí marketingových rozhodnutí do finanční situace firmy. Cílem je rovněž ověření schopnosti řešit komplexní rozhodovací problémy s řadou konfliktů mezi příčinami a následky a efektivně zvládat nepříjemné finanční situace. Dílčím cílem je pak procvičení uživatelské návyky při práci s počítači a aplikačním softwarem.
Osnova
1. Analýza tržních příležitostí2. Formulace marketingové strategie3. Tržní testování4. Sestavení Business planu5. Realizace marketingové strategie6. Vliv rozhodnutí na ukazatele finanční výkonnosti firmy
Literatura
KOTLER, P. Principles of Marketing. 10th edition. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2004. 661 p. ISBN 0-13-101861-2 (EN)
Požadavky
Znalosti základních ekonomických pojmů a teorií.
Garant
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA
Vyučující
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA