Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět International Marketing (FP-RimA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-RimA - International Marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

1. Getting basis for the business marketing concept in international and global environment2. Strategic marketing analysis methods in international and global marketing environment3. Understanding preparation and implementation of the global marketing strategy

Osnova

Není specifikováno.

Literatura

CURRY J. E., A Short Course in International Marketing, 2009, Petaluma, CA: World Trade Press, ISBN: 978-1-60780-007-1.Kotler, P.: Marketing Management, 12th Edition, New Jersey 2011.BRADY D. L., Essentials of International Marketing, 2011, New York : M.E.Sharpe,Inc., ISBN : 978-0-7656-2475-8.KIRPALANI V.H., L. Garbarski and E. Kaynak, Successfully Doing Business/Marketing in Eastern Europe, 2009, New York : Taylor & Francis, ISBN : 978-0-7890-3272-0.JOBY J., Fundamentals of Customer-Focused management : Competing through Service, 2003, Westport, CT : Praeger Publishers, ISBN : 1-56720-564-X.

Požadavky

Basic knowledge of marketing and business management

Garant

Ing. Vít Chlebovský, Ph.D.

Vyučující

Ing. Vít Chlebovský, Ph.D.