Předmět International Marketing (FP-RimA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-RimA - International Marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
1. Getting basis for the business marketing concept in international and global environment2. Strategic marketing analysis methods in international and global marketing environment3. Understanding preparation and implementation of the global marketing strategy
Osnova
Není specifikováno.
Literatura
CURRY J. E., A Short Course in International Marketing, 2009, Petaluma, CA: World Trade Press, ISBN: 978-1-60780-007-1.Kotler, P.: Marketing Management, 12th Edition, New Jersey 2011.BRADY D. L., Essentials of International Marketing, 2011, New York : M.E.Sharpe,Inc., ISBN : 978-0-7656-2475-8.KIRPALANI V.H., L. Garbarski and E. Kaynak, Successfully Doing Business/Marketing in Eastern Europe, 2009, New York : Taylor & Francis, ISBN : 978-0-7890-3272-0.JOBY J., Fundamentals of Customer-Focused management : Competing through Service, 2003, Westport, CT : Praeger Publishers, ISBN : 1-56720-564-X.
Požadavky
Basic knowledge of marketing and business management
Garant
Ing. Vít Chlebovský, Ph.D.
Vyučující
Ing. Vít Chlebovský, Ph.D.