Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingové aplikace (FP-RmaP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-RmaP - Marketingové aplikace, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení
Marketingová aplikace - Zápočet Zadání testů 30.05.2018 22:21 8

Další informace

Cíl

Hlavním cílem předmětu je seznámit studenty s pokročilými metodami a technikami v oblasti aplikace marketingu s využitím systémově procesního přístupu. Studenti si osvojí teoretické poznatky a znalosti metodických postupů potřebných pro uplatnění marketingových přístupů při řízení firem v praxi s důrazem na dlouhodobě udržitelnou konkurenční výhodu s využitím nástrojů marketingového výzkumu a six sigma marketingu.

Osnova

Přednášky:1. Marketingový výzkum 1 – metodika marketingového výzkumu2. Marketingový výzkum 2 – metody a techniky marketingového výzkumu3. Marketingový výzkum 3 – oblasti aplikace marketingového výzkumu4. Aplikační software – zpracování dat, marketingové rozhodování (SPSS, CRM)5. Úvod do six sigma marketingových procesů6. Six sigma marketing scorecards – měření marketingového výkonu (performance) 7. Six sigma ve strategických marketingových procesech 8. QFD v marketingové oblasti9. Six sigma v taktických marketingových procesech10. Six sigma v operativních marketingových procesechCvičení:1-2 Marketingový výzkum – zpracování dat, řešení příkladů (nominální veličiny a ordinální veličiny)3-4 Marketingový výzkum – zpracování dat, řešení příkladů (intervalové veličiny)5-6 Segmentace trhu – faktorová a shluková analýza s využitím aplikace SPSS7-8 Řešení příkladů marketingového řízení v aplikačním softwaru (CRM a SPSS)9-10 Prezentace výstupů skupinových studentských prací – nové přístupy a nástroje v marketingových aplikacích

Literatura

KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2006. ISBN 80-247-0966-X. (CS)PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. 1.vyd. Praha, Grada 1996. 238s. ISBN 80-7169-2999-0. (CS)CLEVELING, C. M., L. HAMLETON a B. MCCARTHY. Six Sigma for Marketing Processes. Boston: Pearson Education, 2007. ISBN ISBN-10: 013199008X. (EN)KOTLER, P.; WONG, V.; SAUNDERS, J.; ARMSTRONG, G. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007.1048s. ISBN 978-80-247-1545-2. (CS)

Požadavky

Znalosti marketingových termínů a postupů.

Garant

doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA

Vyučující

doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA