Předmět Marketing (FP-RmarC)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-RmarC - Marketing, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem předmětu je poskytnout studentům znalosti z oblasti marketingu a vést je k pochopení možných způsobů využití marketingových principů při řízení odborných činností/ útvarů ve firmě.
Osnova
1. Zařazení marketingu do kontextu manažerských aktivit podnikového vedení2. Obecné podmínky efektivního uplatnění marketingu3. Segmentace zákazníků4. Nástroje marketingového řízení5. Marketingový výzkum6. Marketingová strategie7. Soudobé vývojové trendy v marketingu
Literatura
ZAMAZALOVÁ, M. a kol.: Marketing. Praha: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4 (CS)KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4 (CS)MALLYA, T.: Základy strategického řízení a rozhodování. Praha, Grada 2007, ISBN 978-80-247-1911-5 (CS)
Požadavky
Předpokládá se znalost ekonomických a manažerských kategorií a pojmů.
Garant
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA
Vyučující
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA