Předmět Vybrané statě z marketingu (FP-RmarD)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-RmarD - Vybrané statě z marketingu, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem je poskytnout studentům doktorandského studia platformu pro diskusi na téma nejnovější trendy v uplatňování marketingových přístupů v našich podmínkách, s důrazem na spokojenost zákazníků, tržní orientaci firem, "ekologický" marketing apod.
Osnova
1. Soudobé poznatky rozvoje marketingových aplikací2. Kritické aspekty uplatnění marketingu3. Marketingová strategie jako prostředek vybudování konkurenční výhody
Literatura
Kotler, P.: Marketing management. Analýza, plánování, využití, kontrola. Victoria Publishing, Praha 1992, ISBN 80-85605-08-2 (CS)
Požadavky
Pokročilá znalost marketingových pojmů a koncepcí, jakož i soudobých trendů v oblasti marketingu.
Garant
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA
Vyučující
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA